Forum

Personen met paniekaanvallen hebben hier de mogelijkheid ervaringen met elkaar uit te wisselen.

Moderators: Leon, Leap

Door Pol
#68980
Lieve allemaal,
Ik heb het ontzettend moeilijk met mijn angstaanvallen en ben begonnen met Clomipramine. Dag 5 intussen. Ik kan de angst af en toe niet verdragen zo erg. Ook is de onrust heel erg. Ik denk dat de medicijnen alles versterken maar zo erg dat heb ik me niet gerealiseerd. Kan iemand me vertellen hoe het bij haar/hem verging? Ik heb even een steuntje nodig.
Dankjewel 🙏
#68982
Pol schreef: 26 jan 2022, 16:37 Lieve allemaal,
Ik heb het ontzettend moeilijk met mijn angstaanvallen en ben begonnen met Clomipramine. Dag 5 intussen. Ik kan de angst af en toe niet verdragen zo erg. Ook is de onrust heel erg. Ik denk dat de medicijnen alles versterken maar zo erg dat heb ik me niet gerealiseerd. Kan iemand me vertellen hoe het bij haar/hem verging? Ik heb even een steuntje nodig.
Dankjewel 🙏
Ik kan je niet helpen, maar ik lees mee, want ik begin volgende week aan Clomipramine. Heb je geen angstremmers die je kunt gebruiken?
#68984
Pol schreef: 26 jan 2022, 17:53 Ja ik heb oxazepam gekregen maar ben er te zuinig mee denk ik
Juist de oxazepam heb je gekregen om de scherpe randjes eraf te halen.
Opbouw van AD's kan zwaar zijn en waarom het je zwaarder maken als je oxazepam bij de hand hebt?
#68986
Pol schreef: 26 jan 2022, 18:56 Ja dat is zeker waar maar mijn probleem is dat ik streng ben voor mezelf. Morgen ga ik gewoon 2 hele oxazepammen nemen :D
Dat herken ik wel dat streng zijn voor jezelf, daarom zitten we nu ook met onze paniekstoornis. Wees lief voor jezelf, zeker in de opbouwfase en neem ze, ik neem aan dat de arts je dat ook gezegd heeft.
Paniekaanvallen en CBD Olie