Forum

Hier kunnen familie en vrienden van personen met paniekaanvallen hun verhaal en ervaringen uitwisselen.

Moderators: Leon, Leap

Door sunshine25
#10640
Dag mensen!
Kwam al een paar keer HET onderwerp voorbij; de kerstdagen. Veel mensen keken misschien een beetje of veel tegen deze dagen op. Hoe ging dat bij jou?
Gelukkig waren mijn kerstdagen gezellig, maar waren ze wel vermoeiend... Ik heb het erg fijn gehad met beide families, maar merkte wel dat ik weer op teentjes liep. Ik wilde het iedereen naar de zin maken en er voor iedereen zijn waarbij ik mezelf een beetje vergat zeg maar. Dit resulteerde 's avonds toen we thuis waren op 2e kerstdag in een mega paniekaanval. Het duurde heel lang voor ik er uit kwam en ik heb nog lang na zitten "trillen". Gelukkig goed gepraat met mijn vriend en samen zijn we sterk! Maar vermoeiend en frustrerend blijft het wel hoor...
Ben benieuwd naar jullie ervaringen en wil jullie bij deze alvast een heel goed uiteinde en een super begin van het nieuwe jaar wensen!
Ook al kijk je misschien ook op tegen het vieren van oud&nieuw (ik wel), probeer het leuk te hebben en te genieten!

Liefs
Gebruikersavatar
Door diaantje
#10687
Ik heb heerlijke knusse kerstdagen gehad...en een leuk oud en nieuw. Wel iets teveel gedronken voor t eerst weer, oef die kater de volgende dag!! :roll:
Al met al is t prima en gezellig gegaan...en ik heb der van genoten! Ben nu wel heel moe van al die dagen, maar ik moet altijd een tijdje bijkomen van dat soort dagen.
Door Leon
#10746
Grandioze kerst gehad hoor. Alweer jammer dat die dagen weer voorbij zijn. lekker gegeten, gelachen en gedronken.
Gebruikersavatar
Door Yogini
#10754
Ik heb kerstavond met mijn oma, ouders en broer gevierd en dat was best moeilijk. Voelde me onwennig (woon ook al 6 jaar niet meer thuis) en onzeker, maar uiteindelijk gaf het achteraf bekeken wel een goed gevoel om nog eens samen te zijn.

Oudejaarsavond vierde ik met m'n vriendje en was best gezellig en romantisch. :) Al heb ik gedurende de avond wel stress gehad voor het vuurwerk dat zou komen :lol: maar ook dat viel wel weer mee.

Aan iedereen een fijn 2009 gewenst!
Paniekaanvallen en CBD Olie