Forum

Hier kunnen familie en vrienden van personen met paniekaanvallen hun verhaal en ervaringen uitwisselen.

Moderators: Leon, Leap

Door joepie
#62467
Pim schreef:Lieve Marianne,
Mijn reactie was niet vervelend bedoeld, naar niemand niet.
Maar de reactie van Joepie en de discussie die daar op volgde is mijns inziens verspeelde energie.
Ik ben het juist met je eens dat je vriend niet alles voor je op kan lossen en dat hij uiteraard een luisterend oor heeft voor alles wat je hem vertelt maar dat hij niet je psych is. Meis, betrek ajb niet alles op jezelf, dat is niet goed voor je :)
Groetjes,
Diana
pffff mijn reactie was volgens jou verspilde energie, zal nog eens wat posten hier!
Begrijpend lezen is een kunst!
Gebruikersavatar
Door Pietjepaniek
#62469
Lieve Joepie en lieve Pim,


Beide bedankt voor jullie reacties. Waardeer ze beide en ik denk dat Pim jouw reactie geen verspilde energie vind maar de discussie die daarop volgte :)
Dus einde discussie en nogmaals bedankt.
Ik weet dat jullie het beide goed bedoelen. Ik trek me het inderdaad te erg aan.

dikke knuf voor beide!
Door Pim
#62471
Kijk en dit gebeurt er nu wanneer ik te veel energie steek in dit soort discussies. Ik maak me kwaad. Joepie begrijpend lezen is idd een kunst, iets wat jij nog moet leren waarschijnlijk
Door joepie
#62472
Pim schreef:Kijk en dit gebeurt er nu wanneer ik te veel energie steek in dit soort discussies. Ik maak me kwaad. Joepie begrijpend lezen is idd een kunst, iets wat jij nog moet leren waarschijnlijk
Weer een leermoment! :D
Door joepie
#62473
Terug naar topic.

Heb je verhaal nog even doorgelezen Marianne.
Tijdens verandering van medicijnen, zit je in een achtbaan van emoties. Excuses dat ik dat niet goed heb gelezen.

Keuzes maken kun je volgens mij het beste wanneer je gestabiliseerd bent.
Inderdaad komt er veel info bij je binnen en iedereen kijkt naar zijn/haar eigen ervaringen en probeert je van daaruit te helpen. Kijk wat straks bij je past, nu twijfel je nog teveel.
Geldt hetzelfde voor je schoonfamilie, blijf bij jezelf en laat je niet door hen beinvloeden is mijn advies.

Paniek doet veel met ons paniekers, niet alleen paniek, maar die onzekerheid herken ik maar al te goed. Gelukkig heb ik aardige mensen om me heen vanuit dit forum waar ik altijd terecht bij kan, hoop ook dat dit voor jou geldt.

Succes!
Gebruikersavatar
Door Pietjepaniek
#62476
@ Joepie

Wat goed dat je het nog is hebt doorgelezen :) Heb ik ook gedaan..

Misschien kwam het over alsof ik een keuze wou maken om t uit te maken of niet, maar dat bedoelde ik niet.
Ik wou mijn verhaal kwijt over mijn schoonmoeder en broer en wat ik daar
mee aan moest. Ik vind dat erg zwaar en kwetsend. Maar ik zou het nooit uitmaken om mijn schoonfamilie, dat is juist wat ze willen.
Daarnaast zijn er ook dingen die ik lastig vind aan hem, en ja alles komt nu heftiger binnen, klopt zeker!
Gisteravond heel veel over gehad in de chatroom, ik ben wat dwangmatig en kan geen controle loslaten. Mijn vriend is mijn tegenpool wat betreft netheid.
Ik maak me gewoon erg druk over de toekomst, of ik het aan kan, maar ik wil er voor gaan, beide een middenweg zoeken etc.

Op een forum is het altijd lastig om te bepalen hoe iemands relatie vergaat..dat kan n ander eigenlijk niet, en moet ik ook niet verlangen. Dat is mijn fout geweest.
Door paulina22
#69090
Hallo allemaal. Mijn naam is Paulina Gonzalo. Ik ben een 30-jarige vrouw met twee kleine meisjes. Mijn man heeft me 6 maanden verlaten. Uit dezelfde periode ziet hij een meisje van 22 jaar. Hij zegt dat hij verliefd op haar is. Ik heb alles geprobeerd om hem terug te krijgen, hij zegt dat ik niet de juiste vrouw voor hem ben, maar de redenen zijn volkomen onjuist omdat ik niet de vrouw ben die hij beschrijft. Ik doe mijn best om een ​​goede echtgenote en een goede moeder voor onze kinderen te zijn. Ik werd gek. Ik besloot om met mijn schoonzus over mijn probleem te praten omdat we heel close zijn. Ze stelde me voor aan een spiritualistische koningin Zazi die me hielp. ze was in staat om een ​​scheiding tussen mijn man en het meisje te veroorzaken en mijn man keerde terug naar huis. Hij verontschuldigde zich voor alle kwetsende woorden die hij tegen me zei. we genieten momenteel beter van ons huwelijk dan voorheen. neem contact op met haar e-mail:

queenzazi1000@gmail.com whatsApp: +447405594942
Ik besloot deze getuigenis te delen zoals ik had beloofd en omdat het nuttig zou kunnen zijn voor iemand met soortgelijke problemen.
Paniekaanvallen en CBD Olie