Forum

Hier kunnen familie en vrienden van personen met paniekaanvallen hun verhaal en ervaringen uitwisselen.

Moderators: Leon, Leap

Door elsie24
#39274
hier een schoonmoeder die niet begrijpt wat mijn situatie is, ik ben 78 maanden geleden bevallen van een prachtige zoon! helaas heb ik een soort van postnatale depressie en dit uit zich in oververmoeidheid en paniekaanvallen. ik heb veel hulp in huis nodig vooral met de grote dingen, maar zij begrijpt mij totaal niet! heel jammer en ik word daardoor nog moeier van en heb ook geen zin in om haar dan te zien.

wat moet ik hier nu mee?
Gebruikersavatar
Door P. Aniek
#39283
:roll:
Laatst gewijzigd door P. Aniek op 18 jun 2012, 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door elsie24
#39286
haha ja ik bedoel 7 maanden geleden!
Gebruikersavatar
Door diaantje
#39320
klinkt misschien lullig, maar trek je er gewoon niks van aan....,het is jouw leven, jou gevoel....en wat je schoonmoeder denkt is helemaal niet belangrijk. xxxxxxxx en sterkte want een pnd is niet niks, weet er alles van. xxxx
Door Loenaa
#40061
Hoiii
Wat vervelend zeg maar zo zijn schoonmoeders meestal helaas die zijn nog van de oude stempel en denken kom op gewoon door gaan en stel je niet aan .
mijn schoonmoeder begrijpt ook niet dat ik thuis zit vanwege me paniekaanvallen en me angststoornis ! helaas
maar ga nooit discussie aan met je schoonmam wnt die is bijna niet te winnen!!1
maar alles goed met je kindje?
en sterkte

Grroetjes loenaa
Door elsie24
#40203
ik ga ook niet in disussie met haar en als ze vraagt hoe het gaat gaat het gewoon goed.

met de kleine gaat het helemaal prima.
Door patries 1971
#40205
Je bent ook geen verantwoording schuldig aan je schoonmoeder hoor, maar je kan ook gewoon eerlijk zijn en zeggen als het niet goed gaat. Als ze daar dan commentaar op heeft, dan kan je ook aangeven dat het nu eenmaal niet anders is en dat je het zelf ook graag anders had gezien....Maar die keuze is natuurlijk aan jou. Misschien dat je man je daar wat meer in kan steunen..

gr Patries
Paniekaanvallen en CBD Olie