Forum

Heb je een oppepertje nodig, lees dan deze berichten!

Moderators: Leon, Leap

Door julietta
#67270
Ik wil gewoon stoppen. ik wil niet meer nadenken. Ik ben klaar. ik heb genoeg gehad.
en toch blijf ik doorgaan. naar werk, naar school. weer een masker opzetten en doen alsof er niets aan de hand is. ik heb geen zin meer om mij ziek te melden met smoesjes van de griep, of tegen mijn project groep te liegen dat verkouden ben.
en toch blijf ik het doen. hoe blijf je doorgaan als het ergste je is overkomen?
wat moet je binnen jezelf veranderen om te overleven?
wie moet je worden? Ik heb het gevoel alsof ik niet meer leef.
alsof dit allemaal een droom is. en als ik wakker word is alles weer zoals het was
drie jaar geleden. toen alles nog goed was. zonder paniek aanvallen. zonder
derealisatie. toen ik zo gelukkig was, en alles in mijn leven heerlijk was.
hoe kunnen mensen met wie je zoveel hebt gedeeld, jou opeens niet meer nodig hebben?

we verveelden ons nooit en ik was compleet. er was niets wat iemand kon doen of zeggen, niet een moment dat ik mij verward of verloren voelde. want ik had hem. en wij hadden onze waarheid. een beste vriend. hij is deel van mijn jeugd.

de waarheid is, zolang ik hier ben zonder hem ben ik alleen. ben ik niet mezelf. het moeilijkste wat ik doe is doen alsof ik gelukkig ben zonder hem. het is een eindeloos bestaan en verdriet en ik kom er niet overheen. en ik val altijd weer in herhaling. en ik zal nog een miljoen tranen laten vallen. ik kan niet vergeten al dat hij is. mijn favoriete momenten en herinneringen zijn met hem. ik blijf zoeken en ik blijf hopen en bidden voor hem. maar zonder geluk.

het spijt me, deze post heeft niks met een paniek aanval te maken, en het spijt me als ik je tijd verdoe. maar deze angststoornis heeft alles in mijn leven verpest. en het is heel moeilijk nog positief te blijven. alhoewel ik altijd een super gelukkig en positief, actief, spontaan persoon was. ik vraag me gewoon echt af of ik ooit mijn leven terug zal krijgen. en anders dan hopen en bidden kan ik niks. want ik heb letterlijk al alles geprobeerd. hoe blijf je positief?
Paniekaanvallen en CBD Olie