Forum

Heb je een oppepertje nodig, lees dan deze berichten!

Moderators: Leon, Leap

Door rosa
#67439
hier weer een terugval helaas.
ik heb een vraag is er wel eens iemand van jullie flauwgevallen tijdens een paniekaanval.
ik merk dat ik weer veel dingen begin te vermijden ja ik weet dat ik het niet moet doen.
net even echt even op visite geweest. ik voelde al dat het mis ging ik wordt dan erg warm om mijn hoofd en het is ook zichtbaar voor anderen. diegene zei dan ook voel je je wel goed je bent zo ontzettend rood.. ik wilde niks toegeven dus zei dat het prima ging. maar toen werd ik duizelig het gevoel er niet meer bij te zijn en toen dacht ik straks val ik hier flauw. ik heb me gexcuseerd en gezegt dat ik ineens zo misselijk werd dat ik naar huis wilde.( ik was niet misselijk maar wilde de ware reden niet zeggen) in de auto ook nog duizelig enz... soms ben ik ook bang uit een rijdende auto te springen als ik er naast zit het slaat nergens op. herkent iemand dit en hebben jullie tips?
maar heel graag wil ik weten of er wel eens iemand echt flauw is gevallen tijdens een paniek aanval.
dankjewel voor het lezen
Gebruikersavatar
Door Pietjepaniek
#67458
Beste Rosa,

Ik ben al bijna heel mijn leven bang om flauw te vallen en nog nooit flauw gevallen. Het klinkt als een mop maar het is echt zo. Echt flauwvallen is een hele andere sensatie (van horen zeggen) dan paniek. Bij paniek verstijf ik, mijn spieren staan zo strak dat ik bijna niet kan flauwvallen.

Dus nee, je valt echt niet flauw. Dit lijkt echt op paniek..de angst om flauw te vallen..

Liefs M
Door kimbo1991
#67481
Beste rosa

Ik heb altijd geleerd als je paniek heb dan is je bloeddruk iets hoger
Bij hoge bloeddruk kan je niet flauwvallen ook al
Voel je Soms dat je neer kan vallen, maar het kan niet
Wat mijn altijd helpt dan ik heb een klein kaartje in mijn portemonnee
dat zijn mijn helpen gedachten dus daar staat ook flauwvallen kan niet want je bloeddruk is hoog enzo...
En moet zeggen het helpt mijn echt
Hopelijk heb je er iets aan

Liefs kim
Paniekaanvallen en CBD Olie