Forum

Heb je een oppepertje nodig, lees dan deze berichten!

Moderators: Leon, Leap

#68037
Hoi ik zal mij even voorstellen ik ben cheron 29 jaar ik heb al jaren last van angst en paniek soms is het jaren weg en komt het weer terug. Nu ben ik 3 maanden geleden bevallen. Van af die tijd gaat het niet echt goed. Ik ben 2 jaar bezig geweest om zwanger te worden dat was heel zwaar met al die hormonen . Ze is terwereld gekomen via een keizersnede. 

Nu kreeg ik een aantal weken geleden een paniekaanval een hele erge dacht echt dat ik dood ging. Vanaf die tijd gaat het niet goed het begon met het gevoel alsof ik lichaamelijk helemaal ingestort was. Daarna kreeg ik een onwerkelijk gevoel alsof ik in een droom leef al weet je dat het niet zo is sit herkende ik nog wel van een eerdere periode van angst en paniek steeds de gedachtes van droom ik is het wel echt wat is echt vind het altijd dood eng elke keer komt die gedachte dan weer terug en stel je je zelf gerust met ik droom niet en op een gegeven als je er niet aan denkt komt het weer terug en begint de angst opnieuw nou ken ik dit wel maar van de week zat ik met mijn dochter op de bank ik was moe (ben ook net weer begonnen met werken) ik keek toen naar haar en ineens kwam ze vreemd anders op me over ik wist wel wie ze was maar kwam vreemd over net of ze het niet was of zo maar ik wist wel wie ze was heel eng ik was zo bang ik ben al bang om gek te worden of psychotisch te worden maar nu dacht/denk ik echt dat ik ben of psychotisch aan het worden ben . Vanaf dat gebeurt is krijg ik ook de gekste gedachtes ik geloof ze niet maar wordt er wel bang van krijg van die die gedachtes van wat als ze het niet is wat als ik het verzin enz. En elke keer als ik haar oppak ben ik bang dat ze weer vreemd op me overkomt ensoms komt ze dan ook vreend op me over soms niet . Ik wordt er zo bang van alles voeld soms zo onwerkelijk en vreemd en dan al die rare gedachtes gisteren ook zit ik in de auto wordt er een liedje gedraaid met het wordt duivel er in ik schrok er van en kwam meteen weer een gedachten op van wat als ik denk dat er een boodschap in het liedje zit slaat nergens op die gedachtes ik hoop dat iemand me een beetje gerust kan stellen dat dut nog bij angst en paniek hoord en dat ik niet ben doorgedraaid of zo een postnatale psychoshe heb 
Paniekaanvallen en CBD Olie