Forum

Heb je een oppepertje nodig, lees dan deze berichten!

Moderators: Leon, Leap

#68065
home | paniekaanvallen | wat te doen | wat niet te doen | remedies | forum | chat | linksForum


Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Paniekaanval.nl Forumindex :: Ervaringen :: Toch echt gek/psychotisch worden ? Sorry voornog een topic   
AuteurBericht

cheron13



Geregistreerd op: 05 Sep 2017
Berichten: 19

Geplaatst: 01-10-2017 12:17    Onderwerp: Toch echt gek/psychotisch worden ? Sorry voornog een topic  Sorry voor mijn vele topics merk ook dat 
Er niet zoveel gereageerd wordt ik hoop nu wel 

Ik ben inmiddels naar de psycholoog geweest en die heeft gezegd dat ik gegeneraliseerde angststoornis/ paniekstoornis heb 

Ik heb vooral de angst gek of psychotisch te zijnen de realiteit te verliezen dit heb ik ook gezegd ik heb sinds dat onwerkelijke gevoel zulke enge vergaande gedachtes ik geloof ze niet maar ik wordt er wel heel angstig en soms in de war van 

Me hoofd slaat nu weer op hol over een ander onderwerp het begon met de gedachten wie ik wel vaker heb wat als alles niet echt is toen dacht ik jahoor dan zullen de mensen zeker ook niet echt zijn sarcastisch bedoeld maar toen schoot de gedachten door me hoofd wat als iedereen vervangen is door ik durf het bijna niet te type maar doe het toch alians ik geloof dat natuurlijk niet maar die gedachte kwam steeds terug omdat ik het eng vond ik relativeer het dan steeds weg soms lukt dat dan ben ik gerust soms steld het me niet gerust en wordt ik bang het te gaan geloven ik had dat 2 dagen geleden ook tegen me psycholoog gezegd die stelde me wel gerust maar nu gaat me hoofd steeds verder over het onderwerp gedachtes als wat als ik ontvoerd ben naar een andere planeet en wat als ik vroeger van een andere planeet hier heen ben gehaald (zelf dus een alian) echt te erg voor woorden wat er allemaal langs komt ik geloof het niet en weet dat het niet klopt ik probeer het allemaal wel te relativeren ook al loopt het allemaal door elkaar die gedachtes ik wordt er echt bang van geloven doe ik het niet maar het is wel lastig om het allemaal te relativeren elke keer als ik het ontkracht maakt me hoofd het weer erger en dat moet ik dat weer ontkrachten ( relativeren) ik wou dat ik gewoon kon denken het is onzin klaar er mee maar zo werkt het helaas niet en als ik er niet aan denk vraag ik me weer af waarom ik er niet aan denk net of je je steeds elke keer moet overtuigen anders ben je niet gerust 

Wordt ik nou echt gek of psychotisch ??? Iemand die me een beetje gerust kan stellen
Paniekaanvallen en CBD Olie