Forum

Heb je een oppepertje nodig, lees dan deze berichten!

Moderators: Leon, Leap

Door MauGanRa
#67419
Hallo allemaal
Ik moet even het een en ander kwijt en hoop dat iemand me kan helpen mezelf terug te vinden en me tips te geven om me leven weer wat kleur te geven..

Ik ben 7 maanden geleden bevallen van een mooie lieve gezonde dochter. De bevalling is goed gegaan ( behalve zware overbelasting aan mijn stuitje door het ziekenhuis bed.. Waar ik nu nog heel veel problemen door heb) sinds ik bevallen ben heb ik nauwelijks momenten gehad dat ik kon genieten van mijn dochter.. Zei was een huil baby en huilde de eerste 4 maanden zo'n 16 uur per dag.. Ik dacht dat ik krankzinnig werd.. Om over de psychische en lichamelijke klachten nog maar te zwijgen. Toen ik 6 maanden zwanger was heb ik mijn hele dierbare oma overleden achter haar bank gevonden.. Dit was een hele grote klap en heb dit niet kunnen verwerken door mijn zwangerschap en bevalling.. Ik ging naar door een door.. Ik heb na mijn bevalling het contract moeten verbreken met mijn vader wegens redenen.. Ruzie met mijn schoonmoeder.. Onterecht beschuldigd van kindermishandeling.. Enorme rug klachten en allemaal vage lichamelijke klachten.. Ik heb een cyste op mijn stuitje.. en blessure aan mijn stuitje.. Allemaal vage plekjes op mijn lichaam.. En daarbij ook paniek aanvallen en hyperventilatie.. K heb het idee dat ik gek word!! Ik ben continu in paniek ik kan alleen nog maar klagen tegen mij familie en kennissen.. Er komt steeds meer afstand tussen mij en andere.. En ik ben doodsbenauwd om wat er allemaal lichamelijk met me gebeurt.. Ik heb echt het idee dat het nooit meer goed komt en zit dus in een diep zwart gat waar ik niet uit kom.. Ik kan echt niet meer zo verder ik kan me niet ontspannen en denk alleen maar aan alles wat ik heb meegemaakt en dat het lichamelijk steeds slechte gaat...... Help!!!!
Door cheron13
#68038
Hoi heel veel sterkte hopelijk gaat het weer een beetje
Paniekaanvallen en CBD Olie