Forum

Heb je een oppepertje nodig, lees dan deze berichten!

Moderators: Leon, Leap

Gebruikersavatar
Door Laupez
#67680
lotgenoten... voor de 2e keer in korte tijd kan ik niet slapen.
de hele tijd aan het piekeren over mogelijke terreur in mijn leven.
eergister flink gezopen en dat was mega dom.
dronken slapen gaan met een kater wakker worden, niks aan je dag hebben, en dan die nacht die komt... onrust.. angst... gericht op het lichaam...
ook telkens heel internet afgaan wat het is en waarom etc etc..
hoewel ik wel weet hoe dit komt.. alcohol.. angst.. vreselijke combi !!
maar dat je lichaam zo nerveus en bang kan zijn een hele nacht !!
kom ik er nog weer uit ?? gaat dit nog over ?? ga ik nog lekker slapen ???
piekeren als een malle en continu adrenline in het lijf... niet cool...
mensen hier met deselfde ervaringen ??
Door Healing
#67686
Laupez schreef:lotgenoten... voor de 2e keer in korte tijd kan ik niet slapen.
de hele tijd aan het piekeren over mogelijke terreur in mijn leven.
eergister flink gezopen en dat was mega dom.
dronken slapen gaan met een kater wakker worden, niks aan je dag hebben, en dan die nacht die komt... onrust.. angst... gericht op het lichaam...
ook telkens heel internet afgaan wat het is en waarom etc etc..
hoewel ik wel weet hoe dit komt.. alcohol.. angst.. vreselijke combi !!
maar dat je lichaam zo nerveus en bang kan zijn een hele nacht !!
kom ik er nog weer uit ?? gaat dit nog over ?? ga ik nog lekker slapen ???
piekeren als een malle en continu adrenline in het lijf... niet cool...
mensen hier met deselfde ervaringen ??
Alcohol is nooit een goede oplossing. Al moet ik zeggen dat ik dagen heb, voornamelijk in het weekend, dat ik ook graag een biertje pak... en als ik wat nerveuzer ben, eentje extra. Maar het haalt jou de volgende keer dubbel zo dwars in. Probeer het flink zuipen te beperken. En vooral als jij je zo ontzettend kl*te voelt! Dan is de nasleep sowieso dragelijk(er).

Ik ben overigens ook een ontzettende Hypochonder, dus als ik iets geks voel dan is het ook vaak meteen mis. Maar ook daarin, probeer niet continue te zoeken naar antwoorden en zeker niet via internet. Laat het er soms gewoon zijn. De volgende dag biedt vaak altijd wel nieuwere en betere inzichten.

Ik heb zelf een slaapprobleem, dus ik slik slaapmedicatie, maar dat ook niet alles. Het ene moment ben ik ook kei nerveus om niets en kan ik niet slapen, zelfs al heb ik mijn medicatie ingenomen. Het gaat echt om die kleine momenten rust die uit jouzelf komen.. Netflix aan, series kijken.. filmpje kijken.. even proberen te ontspannen en dan proberen de slaap te vatten.

Het klinkt suf, maar rust en enige regelmaat willen wel eens helpen. Misschien niet acuut.. maar toch.
Paniekaanvallen en CBD Olie