Forum

Heb je een oppepertje nodig, lees dan deze berichten!

Moderators: Leon, Leap

Door mjj
#69208
hallo

ik heb een probleem ik heb volgens de huisarts een angststoornis ontwikkeld !
ik zoek naar mensen die ervaring er mee hebben en die zich kunnen vinden in mijn verhaal

het begon 2 jaar geleden toen kreeg ik een intense paniek aanval zo een van 1 op de 10
dan was dit een DIKKE 10

sinds die kwakkel ik met angst en mijn lichamelijke en geestelijke toestand

ik schrik snel ben heel snel afwezig en kan me helemaal de tering in piekeren
heb het volgende probleem

na die aanval 2 jaar geleden

heb ik dus een aantal maanden achter elkaar een aanval gehad minimaal 1 of 2 keer in de week

ik kon ze aanvoelen komen

sinds dien ben ik ernstig bang voor ziektes omdat ik bij die eerste aanval echt dacht oke dit was het nu ben ik er geweest einde ik was toen pas 25 jaar

sinds dien ben ik ernstig in een vicuele circel terecht gekomen

waarbij ik mij tot de dag van vandaag gek maak met allerlei ziektes ik loop huisarts op en of

het begon met spiertrekkingen hoofdpijn pijnlijke rug en druk op de borst oke zij die het zijn spanning en stress klachten/chronise hyperventilatie oke

toen dat verdween kreeg ik ernstige nachtmerries ik sliep weinig

ik ben nooit echt meer de oude ik geworden nu maak ik me helemaal gek met darm kanker omdat ik misselijk ben na het eten en afval van 142 na 138 oke ik kan het hebben maar toch het gebeurt zonder reden de huis arts zegt dat het op mijn leeftijd haast niet voorkoment

maar ik zit wel 24/7 met druk in mijn onderbuik waar geen oplossing voor is urine alles is bekeken alles is schoon ik snap het niet en heb ook een flank pijn onder in mijn buik links en rechts wat zich continu opbouwt

ik weet niet wat jullie hiervan vinden sorry ben niet echt goed in verhalen typen het kan wat warig overkomen iedergeval er is altijd wel wat met mij dan denk ik ms dan denk ik kanker ik weet ook wel het is niet rieel maar ik zoek dus mensen die in een soort gelijk iets zitten hoor graag van jullie groetjes
Door mjj
#69209
ow ja huisarst gooit dus alles op spanning en stress wat hier boven staat!
Paniekaanvallen en CBD Olie