Forum

Heb je een oppepertje nodig, lees dan deze berichten!

Moderators: Leon, Leap

#66466
De Paroxetine 20 mg slaat bij mij niet meer aan , nu moet ik beginnen met
Cymbalta 30 mg . Dit moet ik eerst slikken naast de Paroxetine en na verloop van
tijd moet ik de paroxetine afbouwen .

Zijn er mensen met ervaringen met Cymbalta ? Werkt het goed tegen angst ?

En zijn er meer mensen die een tijdje 2 anti depri pillen tegelijk hebben gebruikt ?

Omdat ik een angsthaas ben zie ik enorm op tegen het opstarten en afbouwen van
de medicijnen . Wie kan mij helpen ???
Door mulder
#66470
ik kan je niet helpen, ik heb wel eens 2 ad's tegelijk gebruikt, mirtazepine en paraxetine volgens mij. Had er geen extra bijwerkingen van. Wie weet gaat het je helpen. Succes
Door dora
#66471
mulder schreef:ik kan je niet helpen, ik heb wel eens 2 ad's tegelijk gebruikt, mirtazepine en paraxetine volgens mij. Had er geen extra bijwerkingen van. Wie weet gaat het je helpen. Succes
Had je die 2 ad's tijdelijk ? Heb je 1 ervan dan later afgebouwd ?
Door mulder
#66476
ja dat was tijdelijk, de mirtazapine had ik toen om beter te slapen.Ik werd er erg dik van, echt 10 kilo in korte tijd, ook verbeterden mijn klachten niet, dus toen de mirtazepine er weer af gehaald. Uiteindelijk hebben geen van de ad mij echt geholpen. Ik gebruik nu Lyrica en dat middel sloeg meteen aan, zonder bijwerkingen. Heel fijn. Natuurlijk heb ik nog angst en paniek, maar er zijn ook goede dagen en zelfs weken. Maar soms komt het terug. Maar gelukkig ben ik dan altijd sneller weer beter. Sterkte
Paniekaanvallen en CBD Olie