Forum

Heb je een oppepertje nodig, lees dan deze berichten!

Moderators: Leon, Leap

Door julietta
#67658
Hi hi,

ik heb erge last van derealisatie en depersonalisatie.
De afgelopen jaren heb ik leren leven met paniekaanvallen en angst.
ik leid een relatief normaal leven ondanks dat ik vaak zenuwachtig ben, en af en toe nog paniekerig ben. Ik ga naar school en ik werk heel veel. Dat gaat goed.

Maar nu vlieg ik aanstaande maandag voor twee weken naar canada op vakantie. Ik ga in mijn eentje want ik ken mensen daar. En nu het dichtbij komt heb ik de hele dag door meerdere paniekaanvallen, huilbuien en ik voel mij zo raar en zo uit mijn lijf.

Ik ben nu super bang om 9 uur lang in een vliegtuig te zitten en twee weken lang in een ander land te zitten zonder mijn ouders of mensen waar ik close mee ben van hier.

hebben jullie misschien tips of eigen ervaringen die jullie willen delen?

ik wil echt genieten van mijn vakantie waar ik veel geld voor betaal en hard voor heb gespaard en gewerkt. maar de paniekaanvallen maken het onmogelijk
Door Leentje
#67659
Wijfie ik zeg doen!!!!

Ik heb mijn leven last van angst en paniek durfde de deur niet uit ben toen alleen gaan vliegen wat mijn grootste angst was
Dat eenmaal gedaan was zo een overwinning!!!! En ben 10 jaar angstvrij geweest daarna hellaas nu weer terug maar ook dat ga ik overwinnen toen ik het gedaan had
En vielen de andere dingen in het niets en durfde zo goed als alles aan
Je zal zien dat dit een grote overwinning zal zijn hoe moeilijk ook
Om daar te zijn zonder de oude vetrouwde mensen zou je laten zien dat je dit kan en veel zelfvertrouwen er van krijgt
Kop op meissie je kan dit!!!! Vertrouw erop
Paniekaanvallen en CBD Olie