Forum

Heb je een oppepertje nodig, lees dan deze berichten!

Moderators: Leon, Leap

Door Sha
#68934
Goedenavond,

Ik heb al jaren last van de angststoornis hypochondrie. Soms gaat het door therapie even goed maar daarna slaat het weer keihard toe.

Ik zit nu in een heel diep dal doordat ik sinds 5 dagen spiertrekkingen voel in mijn hele lichaam. Dus mn spieren trekken samen en dat zie je bewegen, ik voel het in mijn benen, armen, billen, buik overal eigenlijk. Ik heb een lange periode veel stress gehad en de trigger voor de hevigheid van de ziekte angst op dit moment is een familie lid die ernstig ziek is geworden.

Vorige week naar de huisarts geweest, geeft aan dat het fasculisaties zijn en door stress en spanning kan komen. Ik ben niet gerustgesteld. Ik ben vandaag na een paar hevige paniekaanvallen naar de spoedeisende hulp gegaan.

De eerste hulp Arts heeft me lichamelijk gecheckt, ze heeeft overlegd met een neuroloog en twee andere artsen. Zij zagen geen noodzaak voor een diepgaander onderzoek wat ik wel graag wilde als geruststelling.

Heeft iemand ervaring met spiertrekkingen in het hele lichaam, want ik ga weer niet slapen vannacht :cry:
Door Joyce77
#68937
Ik heb er geen ervaring mee, maar weet wel dat hoe drukker je je er om maakt hoe heviger het wordt. Dat is zo met alle "klachten" die veroorzaakt worden door angst.
Paniekaanvallen en CBD Olie