Forum

Heb je een oppepertje nodig, lees dan deze berichten!

Moderators: Leon, Leap

Door sjorsnl76
#67261
Beste allemaal,

Ik heb nu sinds een aantal weken dat mijn spiertjes in m'n gezicht automatisch bewegen. (Kloppen/trillen) meestal bij m'n slapen en bij mijn kaken ( achterin kauwspiertjes). Dit kan soms wel uren aanhouden.

Met een trillend ooglid ben ik wel bekend maar dat duurt dan soms een dag of wat en dan is het voor maanden weer weg. Dit heb ik nu al 3 weken en vind het vreemd dat het steeds maar terug komt. Wat ik ook vreemd vind is dat het aan beide zijden van m'n gezicht gebeurd.

Ik denk er natuurlijk bij dat ik iets verschrikkelijks heb. Wellicht is het iets wat ieder mens wel eens heeft. En ook wel eens vaker heeft (weken).

Ik hoor graag jullie ervaringen.
Door mulder
#67269
Sjors, ik zou me geen zorgen maken. Het gaat wel weer over....Echt, probeer er niet op te letten. Die trilligen bij mijn slaap heb ik ook soms, raar gevoel maar niks geks.
Hoe is het trouwens met je hoofd en vergeetachtigheid, is dat beter geworden? Of moet ik dat niet vragen....
Door sjorsnl76
#67279
Thanks Mulder,

Het lijkt nu een paar dagen minder. met een echte ziekte zou het denk ik continue zijn. Het komt en gaat. En echt door mijn hele lichaam. Waarbij voornamelijk gezicht.

Vergeetachtigheid en onwerkelijk is er nog steeds. Vooral als ik moe ben, dus dat zal de verklaring wel zijn.
Paniekaanvallen en CBD Olie