Forum

Heb je een oppepertje nodig, lees dan deze berichten!

Moderators: Leon, Leap

Door dev
#66758
Het belangrijkste om te onthouden is dat het tijdelijk is :) Je was er (nagenoeg helemaal) uit, dus dat ga je gewoon weer kunnen.

Gecondoleerd met je vader, ik leef met je mee :)

Inderdaad ook niet zo gek dat je daar een klap van hebt gekregen, samen met je examen jaar zeker niet. Wat zojuist nog belangrijker is geworden is het vinden van je rustmomenten. Het geeft allemaal stress, en de beste oplossing voor stress is ontspanning.

En met ontspannen bedoel ik niet "niets doen", maar juist afleiding. Lekker knutselen/klussen als je dat leuk vind, bij/met mensen ergens een kopje thee drinken. Mentaal jezelf naar een prettige plek brengen, je hoofd/lichaam de kans geven om ff wat anders te doen.


Succes!
Door mulder
#66763
HOi meisje,

Wat een vreselijke klap moet het overlijden van je vader zijn geweest. En volgens mij ben je nog vrij jong (je doet examen) dus dat moet vrij onverwacht zijn geweest. Gecondoleerd met je verlies.
Wat je moet doen weet ik niet. Het blijft een raadsel, wat is het beste. Je zou denken, gewoon doorgaan met wat je deed, niet vermijden, onder de mensen blijven en afleiding blijven zoeken. Maar wat als dat nou te veel is, als je je ontspanning niet meer kan vinden, doordat je zo veel stress heb. Dan zou je denken dat goed is om wat rust te nemen, tijd waarin je je verlies kan voelen en rouwen om je vader. Want dat is ook werken. Misschien kun je met je werk/studie overleggen of je minder kan werken, dat je meer tijd voor jezelf nodig heb. Dus niet of stoppen of gewoon doorgaan, maar doorgaan op een manier die je nu wel aankan.
Verder denk ik dat het goed is als je met iemand over je problemen praat. Ben je al bij de dokter geweest en heb je hulp. Probeer het niet allemaal zelf op te lossen, want dat is denk ik te veel. Ik wens je heel veel sterkte..
Door ~~meisje~~
#66764
:roll:
Laatst gewijzigd door ~~meisje~~ op 22 feb 2017, 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Esther-35
#66765
Heel veel sterkte. Probeer idd niks te vermijden, maar probeer ook om je rust te vinden. En rust hoeft niet te betekenen zitten en piekeren, maar lezen/film kijken oid, je hoofd blijven afleiden. Heel veel sterkte met je verlies. Probeer ook te accepteren dat dit nu zo is. Je bent in rouw, je voelt je slecht. Dat is nu zo en is ook normaal. Je krijgt jezelf wel weer onder controle. Sterkte.
Paniekaanvallen en CBD Olie