Forum

Er zijn diverse middelen op de markt voor het verminderen of verhelpen van paniekaanvallen.

Moderators: Leon, Leap

Door pino123
#60990
Hallo

Wanneer begint dit te werken? En heeft het gewerkt bij jullie ik slik het nu ander halve week, en heb veel bijwerkingen.
Zijn er mensen met goede ervaringen?
Door mupke
#61190
Hoi,

ik slik ook de clomipramine en heb in het begin veel bijwerkingen gehad. Bij mij duurde het lang eer het begon aan te slaan, maar leg jezelf geen tijdsdruk op. Bij de één duurt het langer als de ander. Er zullen vanzelf betere momenten komen maar je moet eerst door de zure appel heenbijten. Geef niet te vroeg op, dat zou echt zonde zijn. Ik heb er weer mijn leven door terug gekregen. Ik slik 187,5mg.
Door pino123
#61191
Dank je we voor je reactie Mupke.

Het meeste last heb ik van de droge mond, en enorme vermoeidheid. Ik slik ook rivotril erbij en dit maakt de vermoeidheid nog erger :(. Ik merk wel iets van verbetering lijkt wel, maar hoop echt dat de bijwerkingen die ik noem voorbij gaan!

Hiervoor slikte ik lexapro en de afkick hiervan is ook niet erg lekker.. maar zoals je zegt.. ik ga het tijd geven.

Thanks/

Pino
Door mupke
#61200
Ik was ook zo ontzettend moe, ik kon hele tijd wel slapen, ook had ik vaak last van duizeligheid en werd de angst soms erger. Je moet jezelf voorhouden dat dit voorbiij gaat, het een tijdelijk iets is. Probeer niet teveel te willen in deze tijd, neem op tijd je rust en zorg voor afleiding. Meeste bijwerkingen gaan helemaal weg!
Door Wendy mv 3
#61212
Bij mij zijn de bijwerkingen ook weggetrokken zoals die extreme vermoeidheid. Zat 's avonds soms om 8 uur al te knikkebollen op de bank. Het duurde ongeveer 2 weken.
Door pino123
#61396
pff wat een ellendig medicijn, voel me al weken verrot. Vooral die droge mond, en het continue gevoel uit je vel te springen om niks.

Nu 4 weken op weg, maar voel nog niks qua angst remming of anti-deprimerend.
Paniekaanvallen en CBD Olie