Forum

Er zijn diverse middelen op de markt voor het verminderen of verhelpen van paniekaanvallen.

Moderators: Leon, Leap

Door prinses
#58704
Ik was vandaag bij de apotheek om de herhaling van de ad op te halen toen zegt de assistente je heb je oude merk weer.... ik zeg hoezo?


Ja zegt ze je had vanaf september een ander merk...ik werd helemaal naar in september kreeg ik een terugval en ben ik in november verhoogd.

Volgens haar maakte het niet zoveel uit want zijn alleen de hulpstoffen anders, maar dit is wel heel toevallig....

Graag jullie raad en tips

Weet ook niet wat ik nou moet doen terug naar mijn oude (zou ik dan weer zo beroerd worden) of dit blijven slikken..
heeeelp!!!


liefs
Door lautje
#58705
hmmm ik heb dit vaker gehoord.
Kon je dat niet zien dan dat het een ander merk was?

Ik zou even overleggen met de gene die de medicijnen heeft voorgeschreven
Door prinses
#58713
Helemaal niet gezien!!!

Mijn huisarts is met zwangerschapsverlof zal eens met vervanger overleggen, maar ik denk dat ze allemaal zeggen dat het niet kan aangezien ze bij de apotheek ook al zo deden....
Door lautje
#58714
Ja lastig.
Ik heb het volgens mij een keer op deze site gelezen, toen twee jaar geleden.

Of het was gewoon toeval, het kan natuurlijk maar ik zal wel even verken en je verhaal vertrekken :)
Door Pien
#58719
Ja, ze zeggen inderdaad dat het niet kan maar zij zijn jou en je ervaringen niet.
Doordrukken dus als je het echt wilt.

Je kunt het ook ff aankijken (in overleg met arts) en als het niet gaat dat je direct over wilt gaan op je oude ad.

ps. ik kreeg laatst bij de apotheek ook een ander merk. Dit was vanweg leveringsproblemen van de fabrikant. Zeiden ze bij de apotheek ook: maakt geen verschil. Ja dikke doei dacht ik. Omdat het vrijdagmiddag rond half 5 was vond ik het lastig om te vragen of zij voor mij andere apotheken wilden bellen....heb ik toen zelf gedaan. Na een kwartier kon ik daar mijn vertrouwde merk ophalen.
Door coortje
#58724
Hoi Prinses,

mag ik vragen welke AD je gebruikt?
ik check de mijne ook wel eens voor de zekerheid.
Heb wel eens gehoord van een vrouw die kreeg ook van een ander merk,ook terugval.
Ik zou een poos terug weer beginnen met de diane pil,kreeg ik iets anders. Ja nee,werkte precies hetzelfde volgens de apotheek. Nou,niet dus.
Bijwerkingen die ik las: depressie,kale plekken op het hoofd,hoofdpijn.
(en deze stonden op het net onder ervaringen)
De nieuwe diane is gewoon goedkoper voor de regering. Heb gelijk gedacht laat maar.
Ben er niet aan begonnen
Door Hansie
#58731
Hey Prinses,

Dat kan zeker wel, dat er net iets andere stoffen inzitten dan in het medicijn dat je gewend was. Ik zou vragen om het oude!
Door luckybird
#59140
ik heb net dezelfde vraag neergezet als nieuw topic. want ik heb ook last met de verschillende merken paroxetine en hun werking. als je gaat googlen zie je dat het bij veel meer mensen voorkomt, alleen de artsen en apotheken zeggen vaak dat het niet kan. ik heb nu ook weer mijn oude merk terug sinds eergisteren. en hoop echt dat de reden is van mijn terugval. sterkte en er gewoon op staan dat je het merk krijgt dat bij jou helpt!
Door arnold
#59141
wat een drama zeg wat maakt het nou uit welk merk
sommige mensen zoeken overal wat achter
Door Hansie
#59142
arnold schreef:wat een drama zeg wat maakt het nou uit welk merk
sommige mensen zoeken overal wat achter

Wat een positieve reactie van je. Luckybird zal zich erg welkom voelen hier!
Door arnold
#59146
ja sorry hoor maar sommige mensen maken zich al druk als ze een scheet laten
Door Pien
#59147
Tja...je zal maar duizelig worden Arnold.....en daar dramatisch over doen? toch...
Ieder zijn ding Arnold.

Cum laude voor de studie azijnzeiken. Chapeau chapeau.
Door arnold
#59148
kom op zeg een huisarts of de apotheker zal toch wel weten welk middel goed is of niet

wij zijn toch de leken of weten wij het toch beter
Door Hansie
#59150
arnold schreef:ja sorry hoor maar sommige mensen maken zich al druk als ze een scheet laten
Gelukkig heb jij geen klachten meer Arnold!
Door arnold
#59151
natuurlijk heb ik ook rare symptomen
maar om nou op iedere korrel zout te leggen
Paniekaanvallen en CBD Olie