Forum

Er zijn diverse middelen op de markt voor het verminderen of verhelpen van paniekaanvallen.

Moderators: Leon, Leap

Door Leon
#33
07-09-2006 14:09:46
Lieve lotgenoten,

Dit zal ongetwijfeld al 100 x zijn besproken maar waar kun je die Back spray kopen en heeft dat echt effect?

gr

Sam


07-09-2006 15:26:41
Hey Sam,

Ik heb het in natuurwinkels zien liggen, maar volgens mij ook gewoon bij de drogist.

07-09-2006 19:21:27
In de natuurwinkel is het te koop. Maar Kruidvat verkoopt het bijvoorbeeld niet. Ik gebruik het regelmatig en of het helpt durf ik niet zeker te zeggen, maar ik word er kalmer van, al is het maar het idee dat ik heb gesprayed. En voor die 8 euro... baat het niet schaadt het niet. Het is gemaakt van bloesems dus, schadelijk is het niet. Je kunt het ook online kopen.


07-09-2006 20:31:45
Ik had de bachspray overal in zitten.
In mijn tassen, en in al mijn jaszakken hahaha.
Ik vind dat het werkt.
Kan sugestie zijn, maar dan nog.......
Het gaf mij altijd een veilig idee het bij te hebben.
En voelde ik de paniek opkomen dan gebruikte ik gelijk dat spraytje.
Waardoor de PA afzakte.
Ook nu heb ik het altijd nog bij me.
Probeer het.....misschien is het ook wel jou steuntje.
Groetjes Rebbel


08-01-2007 10:59:17
kan iemand mij vertellen of die bach-spray mag samen met prozac?? kan er niets over vinden...


12-01-2007 09:03:04
ik heb t ook gehad maar vond het dus niet werken mss omdat het tussen je oortjes zit dat je denkt dat het werkt heb 2 dagen gehad en werkte perfect en 3dag hielp het al niet meer dus tja waar ligt dat dan aan?


18-02-2007 20:04:41
hoi

ik gebruik het ook .en heb het gekocht bij de tuinen.de ene zeg dat je het wel mag gebruiken en de ander niet omdat er alcohol in zit.ja kan het beter aan je arts vragen.of een homiopatiche arts even bellen voor informatie

gr an
Door LadyWolf
#801
Hey

Deze topic is wel al van een tijd terug, maar wou toch maar reageren.

Hier in belgie kost die spray veertien euro.
Dat vind ik al veel om eens te proberen en er dan geen baat van te hebben :wink:
Door patrickman
#945
hey het helpt absoluut !!!en het kan ook geen kwaad en je kan het met alle medicijnen gebruiken
heeft mijn arts en fisio gezegt en het staat op internet dat het absoluut geen kwaad kan

sinds ik het gebruik helpt het mij enorm ook icm ontspanningsoefeningen.

je voelt er niets van je raakt alleen niet in paniek ik neem het soms preventief voor ik de deur uitga of als ik in de auto zit en voel me dan niet meer onrustig

bij examens voor studenten autorij examens overal raden ze het aan dus het lijkt me wel goed ;)

ik gebruik het dagelijks en sinds ik het bebruik geen aanval meer gehad dus ja

succes
Door Spooky2000
#1109
Ey patrick, heb je daarnaast nog verdere medicijnen gebruikt? Een als je zegt dat je geen PA meer hebt gehad, voel je je dan echt weer zoals vroeger voordat je je eerste PA kreeg?
Paniekaanvallen en CBD Olie