Forum

Er zijn diverse middelen op de markt voor het verminderen of verhelpen van paniekaanvallen.

Moderators: Leon, Leap

Door Paniekloos
#66537
Ben er vrijwel zeker van omdat jij niet tegen kritiek kan meer gefrustreerd bent dan jij meent mij toe te moeten schrijven. Nee hoor. ik ben niet gefrustreerd integen deel zelfs. Ben blij dat ik al geruime tijd paniekloos ben. En nu moet je maar eens ophouden met zo infantiel te reageren als iemand je mening niet deelt. Dat geeft je eigen frustratie genadeloos weer. Ik houd er over op, het is tenslotte geen on-topic discussie meer. Maar waarom ik nu het idee heb dat je weer het laatste sarcastische weerwoord wil hebben is mij ook even duister.
Door dora
#66539
Paniekloos schreef:Ben er vrijwel zeker van omdat jij niet tegen kritiek kan meer gefrustreerd bent dan jij meent mij toe te moeten schrijven. Nee hoor. ik ben niet gefrustreerd integen deel zelfs. Ben blij dat ik al geruime tijd paniekloos ben. En nu moet je maar eens ophouden met zo infantiel te reageren als iemand je mening niet deelt. Dat geeft je eigen frustratie genadeloos weer. Ik houd er over op, het is tenslotte geen on-topic discussie meer. Maar waarom ik nu het idee heb dat je weer het laatste sarcastische weerwoord wil hebben is mij ook even duister.
Mensen toch , ik stelde maar een vraagje hoor , niks meer .
Blijf kalm allemaal aub !!
Door Paniekloos
#66541
dora schreef:
Paniekloos schreef:Ben er vrijwel zeker van omdat jij niet tegen kritiek kan meer gefrustreerd bent dan jij meent mij toe te moeten schrijven. Nee hoor. ik ben niet gefrustreerd integen deel zelfs. Ben blij dat ik al geruime tijd paniekloos ben. En nu moet je maar eens ophouden met zo infantiel te reageren als iemand je mening niet deelt. Dat geeft je eigen frustratie genadeloos weer. Ik houd er over op, het is tenslotte geen on-topic discussie meer. Maar waarom ik nu het idee heb dat je weer het laatste sarcastische weerwoord wil hebben is mij ook even duister.
Mensen toch , ik stelde maar een vraagje hoor , niks meer .
Blijf kalm allemaal aub !!
He.. k Lig net in een knoop door de yoga.
Paniekaanvallen en CBD Olie