Forum

Er zijn diverse middelen op de markt voor het verminderen of verhelpen van paniekaanvallen.

Moderators: Leap, Leon

Hallo ik ben maar 18 bijna 19 niemand weet in mijn omgeving dat ik last heb van een angststoornis iets wat sommige dagen goed gaat. Maar andere dagen weer de kop uitsteekt
Ik heb veel dingen gebruikt. Ik heb twee maanden gelopen met angst zonder natuurlijke hulpmiddelen maar dat was echt hels. In het begin hielp zelf een vitaminensupplement maar dat gaat nou niet meer helpen. Eind vorig jaar was ik naar valeriaan overgegaan magnesium enz. Iets dat wel een paar weken ze werk deed. Heb wat periodes zonder angst gekend iets wat kwam door die hulpmiddelen uiteraard. Nou ben ik van plan om volgende week rhidloa rosea te kopen. Hebben jullie ervaring mee of wat zijn jullie ervaringen met natuurlijke hulpmiddelen welken werken het best? Heb het een zogenoemd een tijdje zonder gedaan maar dat was echt niet doen.
Door wil
wat bekend is dat je dit middel niet mag gebruiken in combinatie met andere middelen die op de hersenen werken zoals AD medicijnen.
Ik heb nog geen enkel natuurlijk middel gevonden wat werkt bij mij.
Door samuel12345
ik gebruik geen medische hulpmiddelen wil het zo gaan houden met natuurlijke middelen maar het nadeel is dat even werken . Welke dingen heb je tot nu toe geprobeerd? heb je magnesium een keer geprobeerd?

Hoop dat je een vind die voor je werkt.
Door wil
Magnesium gebruik ik nu enkele weken tegen spierkrampen in benen. Merk niet dat het helpt.
Huisarts gaf aan dat langdurige stress een magnesium tekort kan geven.
Huisarts heeft ook wel een homeopatische middelen voorgeschreven. Doen ook niets bij mij. Het enige wat helpt is oxazepam, maar dat is geen natuurlijk middel en verslavend. In uiterste nood gebruik ik wel eens een halve oxazepam 10 mg.
Door samuel12345
Hoe lang heb je er al last van?

jammer dat die natuurlijke middelen niet helpt. Ik heb nou ook een combi van de tuinen rust complex hop, valeriaan, passiflora en kamille doet wel iets volgens mij.

Rhidloa rosea zorgt ervoor dat je serotine met 30 procent stijgt misschien kan je het wel eens proberen weet niet of je het is heb gedaan.
Door samuel12345
Zo ik had net een belangrijke voetbalwedstrijd gespeeld en met mijn sociale fobie en straatvrees hakt er in. Ging er om of we kampioen worden. Heb flink wat natuurlijke middelen ingenomen hielp een klein beetje..
Paniekaanvallen en CBD Olie