Forum

Er zijn diverse middelen op de markt voor het verminderen of verhelpen van paniekaanvallen.

Moderators: Leap, Leon

Hoi
Zijn er ook mensen die blijvende bijwerkingen hadden op een te lage dosis. Ik blijf zo ontzettend onnatuurlijk moe en slecht slapen. Ook zweet Ik veel meer. Er is mij aangeraden van 10mg paroxetine in ieder geval naar 15mg te gaan en evt naar 20mg. Graag hoor ik eerst of er ook mensen zijn die dit ook aan de hand hebben gehad en of een verhoging hun geholpen heeft.

Groetjes Shar
Door Sanne78
Na 10 jaar zoloft 75mg geslikt te hebben ben ik gaan afbouwen. Bij 25mg gestopt omdat het echt niet meer ging. Ik durfde toen niet verder op en/of af te bouwen. Ik heb tot vorige week deze dosis geslikt en vraag me soms wel af of ik me het hele jaar zo beroerd heb gevoeld omdat de dosis te laag was. Ik hoor iig wel van meerdere mensen dat dat kan. Dan heb je alleen de bijwerkingen en niet de werking van het AD.

Ik hoop dat je nog meer reacties krijgt!
Door Sanne78
Na 10 jaar zoloft 75mg geslikt te hebben ben ik gaan afbouwen. Bij 25mg gestopt omdat het echt niet meer ging. Ik durfde toen niet verder op en/of af te bouwen. Ik heb tot vorige week deze dosis geslikt en vraag me soms wel af of ik me het hele jaar zo beroerd heb gevoeld omdat de dosis te laag was. Ik hoor iig wel van meerdere mensen dat dat kan. Dan heb je alleen de bijwerkingen en niet de werking van het AD.

Ik hoop dat je nog meer reacties krijgt!
Door shar
Ik heb dat ook wel vaker gehoord. Mijn psych zegt dat ik gewoon te laag zit en daardoor het niet volledig werkt. Ze hebben ook een bloedspiegel bepaling gedaan. Bin paroxetine moet de waarde zeg maar tussen de 20 en de 200 zijn. Bij mij was hij 6. Dus inderdaad wel erg laag. Ik ga dan ook volgende week of die week erop beginnen met ophogen. Weer door die hel heen. Maar dit is ook geen leven vind ik. Heb wel geen echte angstaanvallen meer maar ben aldoor gespannen. Vaak onrustig. Slaap slecht en ben verre van vrolijk. Dus ik moet er maar weer ff doorheen. Waar heb jij het meeste last van op dit moment?
Paniekaanvallen en CBD Olie