Forum

Er zijn diverse middelen op de markt voor het verminderen of verhelpen van paniekaanvallen.

Moderators: Leon, Leap

Door Mirandag
#67351
Zoals de titel al luid,
zijn er hier mensen die ervaring hebben met cbd olie van het merk van golyoli?
Ik las dat een onderzoek van het angstcentrum in Utrecht een hele positieve uitslag gaf over de werking van cbd olie mbt paniek.
Helaas kan ik weinig ervaringensverhalen lezen over de behandeling van angst klachten,
andere klachten lijken erg goed op de cbd olie te reageren.
Dus ik ben opzoek naar ervaringsverhalen van mensen met angstklachten die cbd olie hebben gebruikt,
en wat de effecten voor jou zijn geweest.

Wat mij tegen houdt is de angst om toch stoned achtige gevoelens te ervaren en dan ineens gek te worden. dat wil ik absoluut niet!
Maar volgens iedere bron kun je niet stoned worden van de olie en is het zelfs veilig voor kleine kinderen en dieren.

Groetjes miranda
Door Esther-35
#67366
Hoi Miranda,
Ik heb cbd olie geprobeerd om te kijken wat het deed. Bij mij deed het helemaal niks. Stoned wordt je er niet van, want er zit geen of nauwelijks thc in en dat is juist de veroorzaker van stoned worden.
Probeer anders eerst een paar druppeltjes en kijk hoe je je daarbij voelt. Succes en laat hier weten of het je geholpen heeft, wie weet kan het anderen ook helpen!
Door Mirandag
#67369
Ik gebruik het nu een week.
De huisarts wilde me na overleg medicatie geven want hij dacht dat de druppels kwakzalverij was. Maar ik ben weer niet zo happig op medicatie. De therapeut vind dat ik het een kans moet geven omdat het niet psychoactief is. (Ook al Denk ik in mijn paniek anders op die momenten)

1 x per dag 1 druppel voor het slapen gaan . Ik merk dat ik na ongeveer een kwartier hartkloppingen krijg maar dat komt meer Door de reactie op het ontspannen gevoel (dus paniek) hierna zwakt het gevoel snel af en merk ik dat ik rustig wordt. Ik slaap als een roosje en heb eindelijk geen nachtmerries dus op dat gebied zou ik het iedereen aanraden met slaap problemen.

Of het echt op de angst gaat werken zoals ik hoop, kan ik nog niet zeggen is te snel denk ik.
Ik gebruik het in combinatie met cognitieve gedragstraining.
Paniekaanvallen en CBD Olie