Forum

Er zijn diverse middelen op de markt voor het verminderen of verhelpen van paniekaanvallen.

Moderators: Leon, Leap

Door LucaJulie
#68978
Hey hallo allemaal, Ik zelf heb adhd het gecombineerde type. Daarnaast heb ik ook angstklachten, ik weet uit ervaring dat het een hele zoektocht is naar het juiste medicijn. Ik heb zelf al methylfenidaat geprobeerd eerst 10 mg maar merkte hier niets van en met 20 merkte ik ook niets, en een keer sertraline ook een antidepressiva maar hier werd ik heeel moe van en kon eigenlijk alleen nog maar slapen en mijn angsten werden zoveel erger. Nu kwam ik bij https://www.mijnmedicijn.nl/dna/invloed-van-genen Tegen en hier gaan ze dus jou DNA controleren en kijken hoe jij reageert op een bepaald medicijn/welke het beste bij jou past en welke dosis, hier krijg je uiteindelijk een uitgebreid rapport van en een telefonisch consult plus ze gaan met je huisarts in gesprek. De kosten zijn wel voor jezelf en eenmalig 250€. Wie heeft hier ervaring mee en kent dit? Je mag dan alle medicatie aankruisen waarvan jij denkt deze nodig te hebben. Hierop gaan ze dan jou genen controleren en weten ze dus hoe jij erop reageert/welke dosis etc
Door sabina
#68989
via de huisarts gedaan met verwijzing dan wordt t vergoed ,maar zelf niks aan gehad
de juiste kwamen er niet goed uit en de onjuiste juist weer wel
Paniekaanvallen en CBD Olie