Forum

Er zijn diverse middelen op de markt voor het verminderen of verhelpen van paniekaanvallen.

Moderators: Leon, Leap

Door ria
#66020
Hoi hennie ik had zondag ook niet zo een lekkere dag maar nu weer 2dgn iets beter
met de slaap ook iets beter ik gebruikte al magnesium op advies van de psyg 1x dgs
nu had ik gehoord dat je dat tijdelijk hoog mag doseren nu doe ik er 3 a 4 op een dag van 200mg je mag zelfs 5 en nu lijk ik minder opgejaagd en minder moe mijn spieren zijn meer ontspannen dus mischien komt dat daarvan ik weet het niet ik denk het wel het is goed voor depresiviteit mischien ook iets voor jouw
eigenlijk ook pas een paar keer hoor hennie dat ik denk het gaat wat beter dus nog maar pas ik hoop dat het snel beter gaat xxx ria
Door Music78
#66021
Hoi Ria en Hennie,

Slik nu ook een paar weken magnesium (en visolie capsules) en heb ook het idee dat dat goed werkt. Zeker het proberen waard!

Fijn dat het al 2 dagen wat beter gaat Ria en ook voor jou komen de betere dagen eraan Hennie!
Door ria
#66022
Zie je wel visolie slik ik ook en over de hoeveelheid magnesium als je te veel slikt ga je aan de diaree dat is je graad meter zei een therapeut dus zou het zeker proberen hennie
doei ria
Door hennie
#66025
Hoi Ria, bedankt voor de tip ik heb het vandaag laten halen en ga gelijk slikken.
Vandaag een vreselijke dag heel veel emoties en heel veel tranen en soms mega angstig. Het zal er wel bij horen. Mijn stemming wisselt van hot naar her.
Ik ben het nu wel goed zat.

Ik heb hier wel gelezen dat het in het begin heel erg wisselt, dat uiteindelijk de betere dagen de overhand krijgen.
Na een week met vreselijke angsten ben ik wel aan een beter momentje toe.
Hoop doet leven ! We blijven schrijven. Veel sterkte en liefs, Hennie
Door ria
#66032
Hoi hennie ik had gisteren ook een rotdag moe slaap depri en uiteindelijk ook huilen
dacht weer word nooit meer beter hoop dat de magnesium wat doet
wat zeg jouw dokter er van dat je je zo voelt ria
Door hennie
#66034
Hoi Ria,
Helaas horen die dagen er nog bij. Ik heb ook een rotdag, hoewel ik vanmorgen wat actiever was. In het begin schommelt het heel erg. Ook heb ik veel huilbuien en een somber leeg gevoel af en toe.
Ik moet elk geval de 6 weken volmaken.
He valkuil is dat als je betere momenten hebt, je niet kan voorstellen dat je je weer zo rot voelt en als je je rot voelt snap je niet dat het ooit over gaat. Heb je al goede dagen gehad Ria? En deed je dan dingen die je lang niet gedaan hebt?
De wanhoop die er dan is als je je weer zo rot voelt ken ik ook hoor. En ook dat getrek aan je spieren, dat is heel pijnlijk. Ik schrijf nu op hoe ik me voel en wat ik doe, dan hoop ik dat ik een patroon ga zien.
Eigenlijk heb ik nog geen hele goeie dag gehad...het zijn nog momenten. Het schijnt dat je pas na 6-8-10 weken de grote stappen gaat maken. Ik blijf er op hopen......! Liefs, Hennie
Door ria
#66046
Ja hennie het is zoals je zeg ups en downs over de goede dgn het is wat beter niet zoals vroeger nog mijn psyg zeg dan dat je juist niet ineens alles moet gaan doen want dan krijg je een terug slag dus gewoon rustig aan doen je heb ook niet ineens volop energie natuurlijk als je je wat beter voelt heb jij ook kinderen die vaak aankomen plus de kleinkinderen ? En hoeveel magnesium gebruik je nu ? Had jij hiervoor ook een a.d
Ik hoor wel van je ria
Door hennie
#66048
Hoi Ria,

ik gebruik 2 magnesium tabletten per dag, maar heb er nog geen baat bij.
Ik heb heel veel andere antidepressiva's geslikt, maar nooit echt de goede begeleiding en soms veel te lang op een middel gestaan wat wel bijwerkingen had, maar geen werking. Ik heb 2 kinderen, maar ik zie mijn dochter en mijn kleinkinderen al 4 jaar niet meer. Daar heb ik groot verdriet van. Mijn zoon woont in Den Haag en ligt in scheiding. Op dit moment met de inwerking vind ik het ook fijn om alleen te zijn. Mijn man laat me dan ook lekker met rust. Echt bezoek zou mij nu te druk zijn. Als ik me wat beter voel kom ik vanzelf wel te voorschijn. Ik merk wel dat als je veel ad geslikt hebt het steeds moeilijker wordt, de bijwerkingen worden steeds erger, en het ook langer duurt voor het aanslaat. Vandaag heb ik echt een off day....morgen misschien weer beter. :)
liefs en sterkte, Hennie
Paniekaanvallen en CBD Olie