Forum

Er zijn diverse middelen op de markt voor het verminderen of verhelpen van paniekaanvallen.

Moderators: Leon, Leap

Gebruikersavatar
Door Pietjepaniek
#67646
Mijn naam is Marianne, ben 38 jaar en heb al sinds mijn 12e paniek/angstklachten. Ik heb op mijn 19e seroxat gekregen wat mij altijd geholpen heeft voor 95%.
Tussendoor heb ik wel wat ambulante hulp gehad.

Nu zijn de klachten sinds een jaar heel erg terug en lijkt het erop dat de seroxat niet meer bestand is. Ik wil graag wisselen van ad maar ik weet ook dat het dan mis gaat. Ik heb vaker proberen te wisselen of af te bouwen. Nu wil ik het nog langzamer aanpakken. Maar wat als het fout gaat?

Ik ben onder behandeling bij een psychotherapeut gelukkig en wil een psychiater voor de medicatie. Maar stel het gaat zo mis dat ik eigenlijk opgenomen moet worden? Ik weet dat ik dan in het ziekenhuis terecht kom en dat wil ik echt niet!! Als een opname nodig zou zijn, wil ik dit bij Overwaal. Dit is een centrum voor angst/paniek. Ik ben hier vroeger ambulant in behandeling geweest maar mijn klachten waren toen lang niet zo erg.

Nu wil ik het liefst alvast op de wachtlijst komen daar. Want die wachtlijst is lang. Maar dat vinden ze onzin, ze vinden dat ik teveel controle wil. Dat klopt wellicht maar wat als het mis gaat? O mevrouw dan moet u maar een jaar wachten? Of maar niet overgaan op andere ad??? Maar mijn oude ad werkt niet meer..

Ik pieker zo erg dat ik hier alleen al niks durf te veranderen.

Wat vinden jullie, wil ik teveel de controle? Of horen ze me gewoon uit voorzorg vast op die wachtlijst te zetten?

xx
Paniekaanvallen en CBD Olie