Forum

Er zijn diverse middelen op de markt voor het verminderen of verhelpen van paniekaanvallen.

Moderators: Leap, Leon

Door ria
Bedankt sammy voor je reactie en hennie hoelang heb jij een a.d gebruikt hiervoor ria
Door hennie
Ria ik heb jarenlang ad geslikt.....niet altijd succesvol. Maar het feit dat de paniek nu weg is, is een goed teken...vandaag had ik nog wel een angstaanval en trekkende spieren en mega moe. Ook ben ik momenteel flink verkouden......
Ik heb een x eerder meegemaakt dat ik me na 13 weken ineens heel goed ging voelen....dus het heeft tijd nodig.
Als je googled op apotheker en dan een ssri b.v. paroxetine of setraline dan zie je dat bij paniek 4 tot 6 weken staat en bij angst en spanning 1 tot 3 maanden.

Nogmaals mijn vraag aan jou : heb jij nog paniekaanvallen?
sterkte, Hennie
Door ria
Hoi henny ik moest toch omhoog van de psyg van 20 naar 30 mg omdat ik op het laatst 2 jaar ook 30 had geslikt dus nog slappere benen en nog misselijker in de ochtend
ik heb niet zozeer paniekaanvallen maar meer een angst stoornis hoe gaat het nu ria
Door ria
Hoi hennie hoe gaat het met je ik hoor niks van je ria
Door hennie
het gaat niet goed met me.....a.s. dinsdag ga ik naar een andere psychiater...ik ken hem van vroeger en ik heb vertrouwen in hem....misschien moet ik ook wel omhoog met de dosering.
Ik heb afgelopen maandag een paar hele goed uurtjes en woensdag een hele avond dat ik me echt heel goed voelde...alsof er niks aan de hand was met me.
donderdag ochtend ook nog redelijk en in de middag ging het als slechter met me.
Deze goede momenten heb ik nog nooit gehad...dus de werking is er, alleen niet volledig en vandaag heb ik het zo moeilijk dat ik bijna de handdoek in de ring gooi.
9 weken ben ik op deze dosis onderweg.

Hoe gaat het met jou Ria?
Door ria
Hoi hennie ook nog niet zo lekker hoor maar ik ben vrijdag bij een nieuwe psycholoog geweest ben ik wel blij mee hij weet ook veel van a.d af kan je teminste ook wat vragen
en die zei hebben ze je nooit verteld dat als je heel erge bijwerkingen hebt dat is juist een goed teken het is niet leuk maar meestal een teken dat het aanslaat en toen gaf hij een paar voorbeelden van mensen die dat ook hadden
dus dat geeft weer hoop wist jij dat ?
fijn dat je naar een nieuwe psyg gaat en rot dat het nog niet gaat maar wel een paar goede momenten hier hetzelfde ups en downs de slappe benen lijken wel wat beter maar de moeheid pfffft ik hoop dat het snel wat beter gaat he ik hoor van je ria
Door ria
Hoi hennie ook nog niet zo lekker hoor maar ik ben vrijdag bij een nieuwe psycholoog geweest ben ik wel blij mee hij weet ook veel van a.d af kan je teminste ook wat vragen
en die zei hebben ze je nooit verteld dat als je heel erge bijwerkingen hebt dat is juist een goed teken het is niet leuk maar meestal een teken dat het aanslaat en toen gaf hij een paar voorbeelden van mensen die dat ook hadden
dus dat geeft weer hoop wist jij dat ?
fijn dat je naar een nieuwe psyg gaat en rot dat het nog niet gaat maar wel een paar goede momenten hier hetzelfde ups en downs de slappe benen lijken wel wat beter maar de moeheid pfffft ik hoop dat het snel wat beter gaat he ik hoor van je ria
Door hennie
Hoi Ria, ja dat wist ik hoe erger de bijwerkingen des te beter hij gaat werken...morgen ga ik naar de psych , maar omdat ik al goede momenten heb gehad raden mensen mij toch aan om door de gaan tot de 12 weken ieder geval.....ik sta echt soms helemaal strak en dan ineens voel ik me zo goed dan kan ik de hele wereld aan......de laatste 3 dagen weer geen goede momenten...nu is het heel erg in mijn gezicht aan het trekkken..daar zitten ook zoveel spiertjes....dus ik blijf hopen. Wil je pb misschien je emailadres doorgeven? dan kunnen we mailen Liefs Hennie
Door ria
Ik had jouw al een p.b gestuurd over je tel.nr als je dat wilt
laat je weten wat de psyg heb gezegd ria
Door ria
Hoi hennie hoe is het ging het een beetje met de kerstdagen ?
en bij je nieuwe psyg ?
jebent zo stil gaat het wel goed ria
Paniekaanvallen en CBD Olie