Forum

Er zijn diverse middelen op de markt voor het verminderen of verhelpen van paniekaanvallen.

Moderators: Leap, Leon

Door dora
Ik lees niet veel op dit forum over Cymbalta en ook als ik google vind ik weinig informatie erover . Zou het niet zoveel voorgeschreven worden ivm de kosten van dit middel ?
Het schijnt 1 van de duurdere AD's te zijn .

Wie heeft er goede ervaringen mee ? Ik heb deze vraag al eens eerder gesteld maar ik
krijg weinig respons erop .
Dus hierbij nog maals een oproep ! Alle informatie is welkom over Cymbalta .
Zelf heb ik een paniekstoornis en zit nu in de opbouw . Helpt het goed tegen paniek en angsten ? Ik moet opbouwen tot 60 mg.
Door Esther-35
Hoi Dora,
Er zijn (nog) weinig mensen die dit middel gebruiken hier. Je kunt bij de zoekfunctie cymbalta intypen en dan kom je alle info over cymbalta op dit forum tegen. Ik heb ook alles afgezocht, maar ben er inmiddels wel achter dat iedereen anders is en dus ook anders reageert op medicatie. Probeer niet teveel op te zoeken, de een heeft succes met dit medicijn de ander met een ander.
Hoe voel jij je nu? Merk je bijwerkingen en of goede uitwerking van de cymbalta? En om op je andere vraag te reageren bijwerkingen of niet het heeft even nodig voordat het werkt dus probeer het iets los te laten. De een heeft heel veel bijwerkingen en doet het medicijn niks, bij de ander die geen of weinig bijwerkingen heeft doet het wel iets. Kortom elk mens is uniek dus je weet het nooit vooraf. Sterkte en succes!
Paniekaanvallen en CBD Olie