Forum

Er zijn diverse middelen op de markt voor het verminderen of verhelpen van paniekaanvallen.

Moderators: Leon, Leap

#68246
In januari van dit jaar ben ik overgestapt van prozac naar Amitriptyline. We hebben hiervoor gekozen omdat ik veel last heb van zenuwpijn en (waarschijnlijk ook daardoor) veel last van slecht slapen.
Het afbouwen van de prozac en het opbouwen naar de Amitriptyline is eigenlijk heel goed gegaan.
Ik had van prozac 40 mg per dag. met de amitriptyline ben ik begonnen met 25 mg per dag terwijl de huisarts me gewaarschuwd had dat ik als ik de amitriptyline gebruikte 75 mg nodig zou hebben. Maar met 25 mg ging het goed tot net voor de vakantie toen gebeurden er een paar dingen tegelijk en kreeg ik weer paniekaanvallen, ik ben meteen naar de huisarts gegaan en het advies was verhogen naar 50 mg dat heb ik gedaan en met wat oxazepammetjes tussendoor ben ik de vakantie redelijk doorgekomen. Terug aan het werk na de eerste week weer paniekaanval gekregen en nu zo'n goede dat ik totaal weer de weg kwijt ben. En de pijn in mijn been is terug. Ik twijfel nu heel erg of ik misschien toch terug moet naar de prozac. iemand ervaring ?
Paniekaanvallen en CBD Olie