Forum

Er zijn diverse middelen op de markt voor het verminderen of verhelpen van paniekaanvallen.

Moderators: Leon, Leap

Door Wendy mv 3
#60722
Ik slik nu bijna 3 weken dagelijks 1 mg lorazepam. Ben s ochtends altijd zo nerveus. Kunnen dit ontwenningsverschijnselen zijn omdat s ochtends het medicijn is uitgewerkt? Vroeg ik mij ineens af omdat ik ergens las dat je ze niet 2 weken achter elkaar mag gebruiken.
Door davinho
#60874
Hallo Wendy,

Gebruik Lorazepam al jaren en de laatste tijd ongeveer ook elke dag. Probeer wel zo vaak mogelijk de 1 mg te nemen in plaats van 2,5 mg. Ze zeggen dat de pillen 8 tot 12 uren effectief werken. Ik rij ook nog gewoon auto, werk gewoon, enz.
Door Wendy mv 3
#61257
Het gaat niet zo lekker. Drukke dag voor de boeg. Ben erg nerveus. Slik nu dagelijks lorazepam. Donderdag naar mediant. Dan verdere beleid af spreken. Hoop dat ik ermee verder kom. Ben nu zo nerveus. Gewoon de dag maar starten en op mij af laten komen. Komt het ooit goed met mij?
Door Wendy mv 3
#61262
Davinho, hoeveel mg op een dag slik je? Ik nu 2 mg.
Door Hansie
#61266
Wendy mv 3 schreef:Het gaat niet zo lekker. Drukke dag voor de boeg. Ben erg nerveus. Slik nu dagelijks lorazepam. Donderdag naar mediant. Dan verdere beleid af spreken. Hoop dat ik ermee verder kom. Ben nu zo nerveus. Gewoon de dag maar starten en op mij af laten komen. Komt het ooit goed met mij?
Het komt echt wel goed met je Wendy. Heb geduld. De paniek is niet 1,2,3 ontstaan en gaat ook niet zo snel weer weg. Maar het komt echt goed. Heb vertrouwen!
Door Pegje
#61274
Fijn Wendy dat je donderdag ergens terecht kunt. Ik ben heel benieuwd. Tot hier heb je het nu al die weken gered, welliswaar niet altijd even prettig, maar de rest red je ook.
Paniekaanvallen en CBD Olie