Forum

Er zijn diverse middelen op de markt voor het verminderen of verhelpen van paniekaanvallen.

Moderators: Leon, Leap

Door lexaprootje
#67223
Ja moet wel doorzetten ben nou een week verder en op 4 mg me stemming wisselt erg ene moment denk ik voel me ok ander moment denk ik 't gaat nooit over dit. :x
Door lexaprootje
#67230
hallo

sinds vandaag zit ik op 7 druppels heb nog steeds niet de rust die ik er van verwachtte me klachten zijn wat erger geworden maar valt mee met de opbouw tot nu toe. wacht op die ene dag dat ik me weer mezelf ken gaan voelen.

gr
#68255
Hallo allemaal
Ik heb al een hele tijd het forum niet meer bezocht.
Daar schaam ik me wel een beetje voor..
Maar dat komt omdat het zo goed met me gaat.
En dan is een positieve update ook wel fijn.

Ik slik nog steeds 5 druppels Lexapro als onderhoudsdosis.
Die ik wil gaan afbouwen naar niks einde van het jaar.

Wij zijn inmiddels verhuist van Brabant naar Gelderland.
Waar ik niemand kende en dus puur op mezelf was aangewezen. Geen lijntjes uitzetten voor de veiligheid en niemand waar ik op terug kon vallen.
Het ging / gaat me nog steeds héél goed af. Heb vertrouwen in mezelf en heb geen aandacht meer voor lichamelijke sensaties.
Eén van mijn eerste paniekaanvallen kreeg ik in het vliegtuig. Dus heb altijd geroepen ik vlieg nooit meer.
Dat was nu toch wel een uitdaging voor mij om ook voor deze angst niet meer weg te lopen en deze in de ogen aan te kijken.
Dus vorige week met man en vrienden met het vliegtuig 8 dagen op vakantie geweest.
Gezonde spanning vooraf uiteraard.
Maar het was prima om te doen.
Zag ook niet echt op tegen de terugreis.
Zo trots op mezelf.
Dat ik zover gekomen ben....
Een gevoel van vrijheid en zelfstandigheid wat zo heerlijk is.
Ik gun het iedereen hier van harte.
En niet zeggen dat lukt mij niet...want het lukt als je iedere keer weer je angst in de ogen kijkt en er niet voor wegloopt.
Echt Waar!
Paniekaanvallen en CBD Olie