Forum

Er zijn diverse middelen op de markt voor het verminderen of verhelpen van paniekaanvallen.

Moderators: Leon, Leap

Door Mirann89
#58999
Halloo,
Ben nu een aantal weken aan de oxazepam (3 x 10mg per dag). Nu heb ik van de psychiater seroxat voorgeschreven gekregen in druppelvorm. Moest beginnen met 1 ml per dag en zit nu sinds vandaag op 2 ml per dag. Ondertussen moet ik de oxazepam afbouwen. Heb het gevoel dat ik me door de oxazepam niet mezelf meer voel . Aldoor erge pijn in mn keel en nek waar ik gek van word. Zit nu op 1 x 10 mg en 2 x 5 mg per dag. Hopelijk als ik het helemaal heb afgebouwd en de seroxat heb opgebouwd dat ik me dan wat meer mezelf voel. Iemand hier ervaring mee ??

Groetjss
Door Mirann89
#59059
Jammer dat niemand reageert.. kent niemand dit gevoel in keel ??
Door Pien
#59060
Nee...herken ik niet.
Door Mirann89
#59133
Iemand anders ??
Heb ook totaal geen eetlust en als ik wat eet lijkt het alsof ik op rubber zit te kauwen. Psychiater zegt dat het opgekropte emoties zijn waardoor mijn nek vastzit en het gevoel heb dat mijn keel word dichtgeknepen. ??
Door luckybird
#59139
hallo, ik ben nieuw hiier en lees net je berichtje.
ik heb ook oxazeam geslikt en nu tijdelijk even weer. de klachten herken ik niet die jij hebt na he tinnemen ervan. maar zou het ook kunnen dat het de stress is die die klachten veroorzaakt? ik weet wel dat toen ik paroxetine kreeg, ik de oxazepam niet meer nodig had, en me na een aantal weken heel goed ging voelen. ik begon met 10 mg en zat uiteindelijk na een week op 20 mg. ik wens je veel sterkte.
liefs luckybird
Door Mirann89
#59143
Hee,

Dank je voor je reactie. Kan best zijn inderdaad dat het gewoon de stress is. Maarja hoe kom je er weer vanaf he! Ik zit nu op 2 oxazepam per dag en vanaf morgen 1,5 oxazepam per dag. Ben aan het afbouwen. Met de paroxetine zit ik nu op 6 mg per dag en moet elke week 2 mg omhoog gaan. Hoop dat het daarna ook beter word als ik van de oxazepam af ben en de paroxetine heb opgebouwd. In ieder geval fijn om te horen dat het bij jou goed gaat !
Door Hansie
#59144
Hoi pijn in nek en keel heb ik ook gehad toen ik fases had van dagelijks paniek.
Probeer voldoende ontspan momenten in je dag te plannen, ik weet dat dat moeilijk kan zijn, maar wellicht kun je het!
Door Mirann89
#59158
Hoi,
Ook dat gevoel dat alles dichtgeknepen word ? Bah word er zo moedeloos van en nergens zin in steeds. Probeer inderdaad veel rust te nemen, maar merk ook dat het bij rust erger word. Dus weet soms niet meer wat nou te doen.
Door Miss Dior
#59220
Ik had juist in de opbouw van de AD ook heel veel last van een enorme spanning op de keel en nek.
Nu is dit helemaal weg.
Het is toch stress en emoties die dit veroorzaken.
Paniekaanvallen en CBD Olie