Forum

Er zijn diverse middelen op de markt voor het verminderen of verhelpen van paniekaanvallen.

Moderators: Leon, Leap

Door Hypertjeee
#68243
Hallo beste mensen ,
Ik heb me net geregistreerd hier dus als er onderwerpen zijn die al eerder over oxazepam gingen spijt het me
Ik ben hypertjeee , vrouw 38 jaar oud .
Ik heb ongeveer 5 weken geleden een paniekaanval gehad waardoor ik op de SEH terechtkwam
Dagen erna wilde het niet bedaren , was angstig kon niet slapen kreeg ik van de huisarts oxazepam voorgeschreven, 10mg per dag.
Eerste week leek het te helpen maar daarna merkte ik dat overdag vrij weinig deed want ik had maar 1 dosering en ik merkte dat ik zieker werd erdoor, dat kan blijkbaar ook.
Na bijna 3 weken gebruik aan huisarts voorgelegd ok te willen stoppen maar overal lees dat het moet afgebouwd worden ze stond erop dat het coldturkey kon want lage dosering kort gebruik .
Maar heb ik zelf na 20 dagen gebruik toch kort (6 dagen) afgebouwd naar 5mg per dag en daarna ben ik volledig gestopt , nu inmiddels 11 dagen
Mijn klachten waren tijdens gebruik ook slapeloosheid onrustig angstig zo een zwaar gevoel op keel hoofd , flanellen benen en het ergst licht gevoel in hoofd . Nu na stoppen ervaar ik deze nog steeds en soms heftiger , heeft iemand ervaring met oxazepam en kortgebruik? En met ontwenningsverschijnselen ? Herkennen jullie dit ? Gaat het ooit over? Want ik krijg echt nare ideeen als dit blijft ?
Alvast bedankt
Liefs hypertjeee
Paniekaanvallen en CBD Olie