Forum

Er zijn diverse middelen op de markt voor het verminderen of verhelpen van paniekaanvallen.

Moderators: Leon, Leap

Door odie
#48795
Ben ook 8 kg aangekomen sinds een jaar setraline. Je hele stofwisseling gaat omlaag omdat je niet meer zo loopt te stressen en panieken. Ik let nu goed op en sport en val ietstie af maar anders helaas pindakaas.....leven met extra kilo's en geen paniek weegt niet op tegen voor mij maat 34/36 ingevallen wangen en holle angstige ogen.
Door patries 1971
#48808
Ik denk er precies hetzelfde over Odie....
Door tania 67
#48819
zo denk ik er persoonlijk ook over liever een paar kilo meer wegen dan steeds in angst te moeten leven
een keuze die je soms moet maken wat is belangrijker voor jou persoonlijk
al hoe wel als je anorexia hebt gehad kan ik begrijpen dat dat die keuze soms extra moeilijk maakt
je bent dan bang om aan te komen ,ik niet
nogmaals ik persoonlijk heb geen keuze moeten maken als ik oplet met wat ik eet is de combinatie paroxetine en ad goed te doen
mij persoonlijk is dat gelukt,maar als ik nu toch ondanks alles toch zou bijkomen dan zou ik mijn paroxetine echt niet laten
Gebruikersavatar
Door Pietjepaniek
#67730
Je stofwisseling gaat niet omlaag, een SSRI werkt helaas ook op andere dingen in je hersenen, waaronder iets wat je hongergevoel verzadigt. Bij SSRI`s is dit dingetje in je hoofd ongevoeliger geworden. Je kunt dus heel de dag door eten. En als je daar aan toegeeft kom je aan.
Paniekaanvallen en CBD Olie