Forum

Er zijn diverse middelen op de markt voor het verminderen of verhelpen van paniekaanvallen.

Moderators: Leon, Leap

Door marjolein
#2815
Sinds anderhalf jaar slik ik seroxat. De eerste 5 maanden 20 mg en is toen opgehoogd naar 30 mg... Ging heel lang goed, maar twee maanden geleden was het gevoel er opeens weer!! Eerst overal tintelingen en daarna het gevoel van pue wanhoop. (weet ook niet of ik nou wel echt paniekaanvallen heb. Het lijken meer wanhoopsaanvallen) Dit heeft toen ongeveer 2 dagen geduurd en is toen over gegaan, waarna ik mij na 5 dagen eigenlijkl weer de oude voelde.
Nu blijf ik steeds kleine aanvallen houden. Ik wordt overvallen door gevoelens van pure wanhoop (het komt nooit meer goed....). Nu is dit ook wel een moelijke periode, omdat het vertrouwen van weg is (seroxat blijkt toch geen wondermiddel) en mijn ouders op mijn ouders op vakantie gaan voor drie weken (ben 28 jaar :? ). Dit laatste is nog steeds moelijk voor mij.
Wie heeft dit ook gehad? En wat is verstandig... meer medicijnen, een ander merk?
Of het gewoon accepteren hoe moeilijk ook en erop vertrouwen dat de aanvallen van minder langere duur is en je sneller weer op de been bent?
Groetjes Marjolein
Door Leon
#2822
bij de een werkt het ene middel beter dan de ander. dujs misschien met een ander beginnen. Ik kan je er geen advies over geven omdat ik nooit medicijnen slikte

Leon
Door Girl_1981
#2829
marjolein schreef:Sinds anderhalf jaar slik ik seroxat. De eerste 5 maanden 20 mg en is toen opgehoogd naar 30 mg... Ging heel lang goed, maar twee maanden geleden was het gevoel er opeens weer!! Eerst overal tintelingen en daarna het gevoel van pue wanhoop. (weet ook niet of ik nou wel echt paniekaanvallen heb. Het lijken meer wanhoopsaanvallen) Dit heeft toen ongeveer 2 dagen geduurd en is toen over gegaan, waarna ik mij na 5 dagen eigenlijkl weer de oude voelde.
Nu blijf ik steeds kleine aanvallen houden. Ik wordt overvallen door gevoelens van pure wanhoop (het komt nooit meer goed....). Nu is dit ook wel een moelijke periode, omdat het vertrouwen van weg is (seroxat blijkt toch geen wondermiddel) en mijn ouders op mijn ouders op vakantie gaan voor drie weken (ben 28 jaar :? ). Dit laatste is nog steeds moelijk voor mij.
Wie heeft dit ook gehad? En wat is verstandig... meer medicijnen, een ander merk?
Of het gewoon accepteren hoe moeilijk ook en erop vertrouwen dat de aanvallen van minder langere duur is en je sneller weer op de been bent?
Groetjes Marjolein


Hey, logisch dat je hiermee zit, ik heb t nagevraagt want ik heb ook weleens dat ik depri ben enzo en ik slik ook sinds een tijdje medicijnen. Het is'normaal'.. ook als je medicijnen slikt heb je af en toe nog wel eens een pa/paniek of een dipje.. Maar je bent er dan wel weer sneller uit. Ja en zo niet dan moet je misschien vragen aan je psychiater wat je moet doen.
Door little rosie
#2888
ik denk dat her vsertandig is dat je met een psychiater gaat praten hierover, die heeft er verstand van!
succes
Paniekaanvallen en CBD Olie