Forum

Er zijn diverse middelen op de markt voor het verminderen of verhelpen van paniekaanvallen.

Moderators: Leon, Leap

Door girl74
#67365
Hallo allemaal...

Ws zijn er al meerdere berichten over geschreven, maar kan mijn vraag niet direkt terug vinden.
Vandaar dit berichtje..

Ik ben 2,5 week geleden gestart met 10mg cipramil..na 5 dagen met 15mg.
De bijwerkingen waren echt heel hevig....
Daarom op advies van HA niet verder opgebouwd na 20mg.
Nu lees ik bijna overal dat 20mg de startdosis is.
Vlgs mijn HA kan t best zo zijn dat 15mg voor mij ook voldoende is...kunnen altijd nog opbouwen zegt ie.

Vlgs hem krijg je bij ophoging geen bijwerkingen meer...dat geloof ik dus niet..dus twijfel of ik niet beter nu verder kan gaan met de ophoging...snap dat dat niet op eigen houtje moet doen, maar iom hem.

Zij er mensen die met zo'n lage dosering goede ervaringen hebben?
Angst is dat ik nu moet wacgten tot 4-6 weken voordat ze evt gaan aanslaan..en mocht t te laag zijn..duurt t dan weer 4-6 weken na de ophoging dat ze gaan werken?

Hoop dat iemand me een antwoord kan geven...
Door Esther-35
#67367
Hoi!
Ik kan je alleen adviseren in gesprek te blijven met de huisarts of met een psychiater. Ieder mens is anders en iedereen reageert weer anders op ad. Normaliter zorgt ophogen ook voor bijwerkingen, maar is tijdelijk en minder heftig dan starten (maar ook dat is voor iedereen anders). Doe waar jij je goed bij voelt en een echt antwoord dat je zoekt kan niemand je geven, zul je alleen opdoen door je eigen ervaringen. Helaas is dat wrs niet wat je wilt horen, maar we zijn allemaal uniek, dus zijn geen vaste regels voor ad.
Succes en sterkte!
Paniekaanvallen en CBD Olie