Forum

Er zijn diverse middelen op de markt voor het verminderen of verhelpen van paniekaanvallen.

Moderators: Leap, Leon

Door Sanne78
Esmay, inmiddels ben ik bijna 5 weken van de Zoloft af en op 2 paniekaanvallen na gaat het eigenlijk wel goed. Ik heb trouwens een gezonde zoon van ruim 3,5. Ik ben dus zwanger geworden met Zoloft. Ik had het liever zonder gedaan, maar in overleg toen met de pop poli (psychiater in het zhuis die je dan te spreken krijgt mocht je zwanger zijn of willen worden met AD) besloten het gewoon te blijven gebruiken. Mijn zoontje is wel 4,5 week te vroeg geboren en moest een week in het zhuis blijven, omdat zijn ademhaling niet helemaal ok was. Normaal blijft het kind 3 dagen ter observatie als je AD gebruikt en moet je in het zhuis bevallen.
Het eerste jaar had ons ventje het wel heel zwaar, sliep nauwelijks, zware reflux. Maar of dit nu van de afbouw van AD kwam is niet te zeggen. Soms denk ik dat wel eens en voel ik me schuldig, maar een zwangere vrouw met te veel stress/angst e.d is ook niet goed voor het kindje. Dus wat is dan beter?
Maar ik hoop dat je zonder al te veel bijwerkingen af kunt bouwen en dan hoef je helemaal niet na te denken over zwanger worden met AD :D
Paniekaanvallen en CBD Olie