Forum

Er zijn diverse middelen op de markt voor het verminderen of verhelpen van paniekaanvallen.

Moderators: Leon, Leap

Door jessica28
#64788
Ik ga weer op vakantie, ik neem dan altijd een week van te voren 2x daags 5 mg tranxene. Ik mag er eigenlijk 3 per dag maar weet niet hoe ik dit in moet delen omdat ik vanavond moet vliegen. Het moet om de 8 uur maar dat lukt dan niet want ik wil er graag vandaag overdag ook wat aan hebben. Ik zou er graag vandaag 3 nemen maar ben bang dat ik ze dan te kort op elkaar neem.
Door Sanne78
#64801
jessica28 schreef:Ik ga weer op vakantie, ik neem dan altijd een week van te voren 2x daags 5 mg tranxene. Ik mag er eigenlijk 3 per dag maar weet niet hoe ik dit in moet delen omdat ik vanavond moet vliegen. Het moet om de 8 uur maar dat lukt dan niet want ik wil er graag vandaag overdag ook wat aan hebben. Ik zou er graag vandaag 3 nemen maar ben bang dat ik ze dan te kort op elkaar neem.
Ik denk niet dat het kwaad kan, maar denk je dat het echt nodig is. Ik neem aan dat het een uur of 8 werkt, omdat je er 3 per dag mag? Ik weet wel dat mijn psychiater mij zei toen ik begon met AD, neem zoveel (in mijn geval toen rivotril) als je nodig hebt, je zenuwstelsel moet rust krijgen. Maar aangezien ik bang ben voor medicijnen en de verslaving heb ik het nooit gedaan. Ik nam er nog steeds maar max 1 per dag.
Ik hoop dat je ondanks de angst een goede vlucht en fijne vakantie hebt!
Paniekaanvallen en CBD Olie