Forum

Er zijn diverse middelen op de markt voor het verminderen of verhelpen van paniekaanvallen.

Moderators: Leon, Leap

Door mark1980
#67607
Beste forum leden,

Ik gebruik nu een week of 8 paroxetine 30 mg tegen depressie en angst,de deprssie en angst zijn weg of een stuk minder.
Ik merk nog wel dat ik veel piekeren,zou ik me door een verhoging naar 40 mg minder kunnen gaan piekeren en me misschien nog beter kunnen voelen?
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?

Groetjes
Door Esther-35
#67608
Hoi,
Ik kan natuurlijk niet in jouw hoofd kijken, dus weet niet hoe jij je voelt. Ik had hetzelfde als jij (maar dan met een ander middel). Stuk minder angst en paniek, maar wel nog veel piekeren. Ik heb ervoor gekozen om dmv therapie met dit piekeren om proberen te leren gaan ipv verhoging. Verhoging betekent ook meer kans op bijwerkingen, nog meer troep in je lijf, meer afgesloten van je eigen gevoel/eigen ik en straks nog een grotere opgave om te gaan afbouwen. Mijn advies is dus weeg de voor- en nadelen tegen elkaar af en probeer ook zelf dingen te ondernemen om je beter te voelen. Daar heb je-op de lange duur- meer aan. Heel veel sterkte en succes met het nemen van de beslissing!
Paniekaanvallen en CBD Olie