Forum

Er zijn diverse middelen op de markt voor het verminderen of verhelpen van paniekaanvallen.

Moderators: Leon, Leap

Door Micmir
#68590
Beste lezers,
Sinds 17 jaar gebruik ik Paroxetine. Eerst 20mg en nu alweer 10 jaar 10mg. Het lijkt op dit moment niet voldoende. Ben 3 weken geleden begonnen met verhogen. Eerst 2,5mg daarna 5mg en sinds 5 dagen op 20mg. De bedoeling is om op deze dosering te blijven. Gisteren had ik n hele fijne dag. Even n dag geen angst, want dat is waar ik het voor slik. Maar vandaag duf, moe, hoofdpijn, misselijk. Getver ... Ik weet dat het niet in 1x n stijgende lijn kan zijn. Maar hoe lang zou t gemiddeld duren voor je je weer fijn voelt. En herkennen jullie hoofdpijn en misselijkheid?
Dank alvast!
Door sabina
#68594
ik sik al 10 jaar clomiperine t laatste jaar nam ik 1 dosering op de dag vrijwel niet meer in ..klapte van de ene op andere dag weer in elkaar met vele angstgedachten.. en pieker gedachten gelijk weer begonnen met de dosering als vanouds nu 3 weekjes weer netjes dus maar merk nog niks
Door sabina
#68595
ben t 10 jaar geleden gaan slikken door overspannenheid en daar bij vele angsten kreeg
z is t nu weer gegaan na stressvolle periode weer van 1 op andere dag de hele dag angstig gevoel daardoor erg somber dwanggedachten en angsten
Door sabina
#68596
wat is je angst misselijk herken ik niet wel dat ik iedere ochtend helemaal van streek ben tot kokhalzrn aan toe
Paniekaanvallen en CBD Olie