Forum

Er zijn diverse middelen op de markt voor het verminderen of verhelpen van paniekaanvallen.

Moderators: Leon, Leap

Door dj
#69004
sabina schreef: 05 feb 2022, 23:17 welke AD gebruik je? en wat waren je angsten, wat doet t voor je
op het moment gebruik ik geen AD
wil binnenkort gaan vragen om AD aan me HA heb de laatste maand bijna dagelijks 4 PA gister Avond nog op de terug van Amsterdam Amstel naar Utrecht centraal in de trein
Door arnold
#69007
waarom meld je je niet aan op de facebook groep chronische hyperventilatie angst, hypochondrie. dat is een besloten groep alleen even lid worden het kost je niets Groeten van Arnold
Door dj
#69010
arnold schreef: 09 feb 2022, 15:39 waarom meld je je niet aan op de facebook groep chronische hyperventilatie angst, hypochondrie. dat is een besloten groep alleen even lid worden het kost je niets Groeten van Arnold
Beste Arnold
dat gaan we niet doen hier op PA site zitten genoegen deskundige die me raad en advies kunnen geven en heb zelf al 35 jaar last van PA en hyperventilatie dus
MVGR DJ
Door arnold
#69016
deze site is zo goed als dood ik zat hier 10 jaar lang toen leefde deze site nog tegenwoordig gaat veel via facebook als je lid wordt van een besloten groep kan niemand jou berichten lezen behalve in de groep zelf
Paniekaanvallen en CBD Olie