Forum

Personen met paniekaanvallen hebben hier de mogelijkheid ervaringen met elkaar uit te wisselen.

Moderators: Leon, Leap

Door Mad
#57577
Beste medeforummers,

Wat mij soms opvalt (en ik vind eigenlijk dat dat niet kan) is dat er 0 reacties blijven op een ervaringsbericht of voorstel van iemand. Het is mijzelf nog nooit overkomen, maar ik zorg altijd dat iemand anders dit ook niet overkomt. Soms zie je dat een bericht 80 x is bekeken, maar geen reactie achtergelaten.
Als je het hier ook mee eens bent, help je dan mee?
Door Leon
#57578
Ben ik het wel eens maar wat ook heel vaak voorkomt dat je een reactie plaatst en dat er daarna ook niet meer op gereageerd wordt. Vind ik nog kwalijker maar laten we er met zijn allen wat aan doen
Door Margriet1982
#57579
Ook valt mij dat op ja! Ik probeer ook overal iets op te reageren maar soms weet ik gewoon niet wat ik moet reageren. Zelf vind ik het ook fijn als er iemand reageert op mijn bericht. Ik ga proberen er meer aandacht aan te besteden!

Doei
Door Pien
#57580
helemaal mee eens
Door music
#58988
Ik ben het hier ook mee eens! Ik wilde hier net iets over posten toen ik dit bericht zag. Een tijdje geleden heb ik ook een berichtje geplaatst omdat ik ergens echt angstig van werd en mijn bericht was 80 keer bekeken en 0 reacties. Dan ga je je wel erg alleen voelen.

En soms krijg ik er ook wel eens een vooroordeel van, en dat komt ook door mijn eigen beleving. Ik denk wel eens dat mensen met angst (mijzelf inclusief) erg bezig met hun eigen angst en daarmee niet meer contact willen of kunnen maken met iemand anders.Terwijl ik juist denk dat het zo ontzettend waardevol kan zijn.

vb: als iemand onwel wordt, dan denk ik altijd: ojeeee, straks overkomt mij dat ook. In plaats van dat ik het heel erg vind voor die persoon. :?

Dus: laten we elkaar helpen en ook terug reageren op het advies. 8)
Door Pim
#59010
Ik ben het er ook mee eens maar soms weet ik niet wat te zeggen. Ik denk ook dat het te maken heeft met hoe je jezelf op dat moment voelt. De ander heeft er niets aan dat ik mee ga in het "negatieve". Positieve antwoorden zijn prettig, daar heeft men meer aan denk ik dan. Maar ik zal er wat meer aandacht aan geven.
Groetjes,
Diana
Door Wendy mv 3
#59296
ben net nieuw hier en dit was mij ook opgevallen. Jammer, want soms heb je echt ff steun nodig en dan is het fijn als iemand reageert. Maar het moet geen moeten worden. Denk dat het goed is dat men hier alert op is.
Door Nadine
#59476
Wendy mv 3 schreef:ben net nieuw hier en dit was mij ook opgevallen. Jammer, want soms heb je echt ff steun nodig en dan is het fijn als iemand reageert. Maar het moet geen moeten worden. Denk dat het goed is dat men hier alert op is.
Wat ik doe, is altijd even de ongelezen berichten lezen. Als ik vind dat ik hierop een zinvol antwoord kan formuleren, doe ik het.
Natuurlijk heb je geen voeling met elke vraag, dus dan vind ik het beter te zwijgen.
Door Nadine
#59563
als puntje bij paaltje komt, sta je toch alleen.
ermee leren leven is het beste wat je kan doen.
Door Nadine
#60037
Nadine schreef:als puntje bij paaltje komt, sta je toch alleen.
ermee leren leven is het beste wat je kan doen.
:oops: Ik wil me verontschuldigen voor deze negatieve uitspraak, dit ten eerste.

Wat het echte onderwerp betreft, ik probeer in de mate van het mogelijke te reageren op berichten waarop nog niet is gereageerd.
Als het mezelf overkomt, denk ik vaak "oei, wat een onzin heb ik blijkbaar geschreven".
Dit heeft natuurlijk te maken met mijn zelfbeeld.
Ik probeer te vermijden dat iemand met een soortgelijk gevoel zit.
Maar het is wel waar dat je soms geen voeling hebt met een onderwerp.

Toch, als iemand zich voorstelt, laten we met z'n allen proberen een welkomstwoordje te doen.

groetjes en nog eens sorry voor mijn negatieve uitspraak, ik heb geleerd op dit forum dat ik er niet alleen voor sta.
Paniekaanvallen en CBD Olie