Forum

Hier kun je alles kwijt wat je niet denkt kwijt te kunnen in één van de andere categoriën.

Moderators: Leon, Leap

Door Lilooo12
#68537
Help ik weet niet wat ik moet doen!

Ik ben momenteel al 8 maanden van huis, en nu ben ik ergens waar de een naar de andere persoon een hartaanval krijgt :( .

Dit zijn allemaal oudere mensen, maar nu heb ik zelf sinds ongeveer 2 weken hyperventilatie aanvallen gehad, en krijg ik soms pijn op mijn borst steken etc. Dit lijkt niet echt in verband te staan met mijn hart maar meer met mijn longen..

Nu ben ik alleen heel erg bang dat dit voor symptomen zijn van een hartaanval, dus ik ben heel erg bang om dood te gaan ook..

Iedereen zegt wel dat ik er niet over na moeten denken en dat het gewoon komt omdat er zoveel mensen hier hartaanvallen hebben, maar ik ben gewoon zo bang dat ik het ook krijg, dat ik telkens bezig ben met mijn hartslag en alles steken die ik voel etc.

Ik ben ook al naar de huisarts geweest daarvoor, alleen die zei dat die niks geks hoorde, alleen maar een verhoogde hartslag (115) maar dit kon komen door de spanning bij de huisarts.

Alleen weet ik dat je een hartaanval natuurlijk niet kunt horen, en ik weet niet of je een afwijking van je hart wel kunt horen via de dokter.

Nu ben ik mijzelf dus erg bang aan het maken voor waarschijnlijk helemaal niks, maar heeft er iemand hier ervaring mee?
En wilt die misschien wat tips of weetjes delen met mij, zodat ik misschien weer wat beter in mijn vel kan gaan zitten :( .

Dankjewel alvast x

P.s ik ben pas 20 jaar oud.
Door KHoullier
#68622
Hallo hoe gaat het nu met jou?;)

Ik weet wat je mee maakt. Ik heb het zelf ook al een eindje nu dat angstige gevoel dat er iets met mij is. Maar ik kan je vertellen dat het beterd! Het zal niet makkelijk zijn (voor mij ook niet want de dingen die ik voel zijn ook nog niet helemaal verdwenen) maar dit is iets die veel tijd en veel moeite in beslag neemt. Maar je moet me geloven als ik zeg dat het goed komt :) als je een uitgebreid gesprek wil voeren hierover wil ik je graag mijn facebooknaam doorgeven!

Groetjes van een mede 20-jarige :)
Paniekaanvallen en CBD Olie