Forum

Hier kun je alles kwijt wat je niet denkt kwijt te kunnen in één van de andere categoriën.

Moderators: Leon, Leap

Door dexje070
#67232
ik ben een man van 51 uit het haagse ik heb itp (Immuun trombocytopenie)houd in tekort aan bloedplaatjes en ik heb copd gold 1
Of ik paniek,angst heb ik weet niet ze zeggen van wel voel me al twee maanden enorm angstig haal alles in me hoofd over dood gaan enzo durf ook niet alleen over straat bang dat me wat gebeurd .
Dokters hebben bloed onderzocht ,ecg gemaakt,longfoto's en alles was oke toch heb ik enorme last van spierpijnen,raar gevoel in me licht in me hoofd word er zelf gek van en oja slik al 7 jaar efexor 75 mg die heb ik gekregen voor de duizeligheid en die heilpt toen nu zoveel jaar later ineens weer enorm duizelig en kwam vandaag bij mijn hematologe en die zei ik ga je toch laten testen op hyperventilatie en ook je paniek gaan we aanpakken want je bloed alles is oke je fotos en je ecg enzo we hebben alles onderzoch maar volgens mij moet er iets in je zijn wat het oproept allemaal
dus ga de onderzoekmolen in pffffffffffffff
Door dexje070
#67236
De afgelopen weken voel ik me al niet super heb ondertussen 6 bloedonzerzoekengehad een stuk of 5 echo's een inspanningsonderzoek een dopllertest enzo en steeds was alles perfect , toch heb ik last voel me licht in me hoofd soms buikpijn beetje stekend links onder een soort zeurderig gevoel bij me borstbeentje ik probeer te relativeren maar denk steeds is iets met me hart
Ben 51 jaar altijd gewerkt nooit last gehad oke ik rook wel maar nooit een druppel gedronken of drugs en ineens vanuit het niets dit ben ik nu gek aan worden is dit angst of toch meer
Door muppie
#67237
Hoi Dexje,

Allereerst welkom op het forum. Ik hoop dat je hier steun vind en antwoorden op vragen.

Al enig zicht op hoe ze je angst willen gaan aanpakken of sta je op de wachtlijst??? Je klachten klinken erg als hyperventilatie, maar ik ben geen arts. En dat je steeds denkt dat er iets mis is met je hart terwijl allerlei onderzoeken aangeven dat er niets mis in klinkt als angst. En angst kan veellichamelijke klachten veroorzaken helaas.
Veel succes in ieder geval

Groetjes,
Muppie
Door mulder
#67238
Hoi,

Het klinkt mij ook als angst in de oren. LIcht in je hoofd, een gek gevoel op je borst....
denken dat je gek aan t worden ben, allemaal van die gezellige tekenen van angst. Wat zeggen je artsen ervan? Denken die ook aan angst? Probeer je niet al te veel waarde aan je gedachtes te hechten, ze spelen een spelletje met je. Veel sterkte en blijf je hart lekker luchten hier.
Door dexje070
#67239
de artsen zeggen nog niets ik sta op de wachtlijst het enige wat ze wel hebben vastgesteld dat ik lage bloeddruk heb 91/60 maar dat was niet de oorzaak volgens hun en kon geen kwaad
je creert wel een soort angst zo als alles uitwijst van niets aan de hand en je voelt het allemaal zo duidelijk
vanochtend ook zit ik in de auto en dan zo een druk in je hoofd waardoor ik me dan automatisch zorgen ga maken stom ja idd en dan kom ik thuis ga je googlen ook zo stom ik weet het maar doe het telkens weer en dan ga je piekeren
ik weet het allemaal wel en toch doe ik het allemaal en kan het niet tegenhouden terwijl me relatie er wel erg onder lijd want ik doe haast niets meer uit angst dat ik iets krijg pfffffffffffff
Door ~~meisje~~
#67242
:roll:
Laatst gewijzigd door ~~meisje~~ op 22 feb 2017, 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door dexje070
#67243
dankje meisje

ja klopt is sta aangemeld ben wachtende op oproep en idd je word er zo moe van maar 24 uur duizelig pffffffffffff ik word er echt gek van
ben tot 4 maanden geleden altijd super actief geweest en nu de hele dag zitten want dan voel ik me veilig

jij voelt je ook al niet zo best lees ik wat naar zeg en helpt die psycholoog je dan wel
Door ~~meisje~~
#67244
:roll:
Laatst gewijzigd door ~~meisje~~ op 22 feb 2017, 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door dexje070
#67245
ja dat kennen ik ik zit ook hele dagen in het hoekje op de bank en je word er zo moe van dat je alleen maar zit om je veilig te voelen.
Ik ben vandaag bij cardioloog geweest ze hadden bloed afgenomen zo een inspanningstest en ech 24 uur en dat was allemaal perfect zei hij alleen had wel last van ortostatische hypotentie dat wil zeggen dat als ik sta of loop me bloeddruk te ver daalt wat duizeligheid geeft moet dus meer zout eten want er zijn medicijnen voor (eet me hele leven al teveel zout)
Maar ook hij denkt aan combinatie van angst en hyperventilatie wat het versterkt,dat maak het dus niet fijner pfffffff en dat neemt idd niet weg wat ik voel want dan voel ik daar wat en dan weer daar
De arts heeft kontakt gelegd met psychiater en ik wacht op oproep en ze zou denken aan oefeningen of zoiets.
Door ~~meisje~~
#67248
:roll:
Laatst gewijzigd door ~~meisje~~ op 22 feb 2017, 10:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door dexje070
#67250
Hi,
nou kreeg vandaag de oproep binnen halverwege november pas das nog wel even dus op de psychiater
Ik hoop het ook dat we binnenkort weer lekker onbezorgd over straat gaan op moment nog niet hoor,ga de deur echt niet alleen uit.
Het is zo irritant je zo te voelen en dan zegt zo een arts gewoon even doorbijten pffffffff ze zeurt zo ja makkelijk als je het niet voelt, ik ben de hele dag duizel;ig en spierpijn in me benen ook zegt ze ja je mag wel wat zwaarder worden even 10 kilo erbij hoor, ben 183 lang en 66 kilo dus ben geen vel over been maar ik krijg er niets bij hoor en als ik geen honger heb eet ik ook niet.

Dat is zo een nadeel hiervan we weten dat het er is maar je ziet het niet dus leg het anderen maar eens uit dan,en dan nog als je het ze al zegt leg dan maar uit dat jij van alles voelt eigenlijk meer gevoelig bent voor alles wat je voelt.
dan ben je een aansteller ik ben echt ook wel een aantal keren op de eerste hulp geweest hoor en ja kan er nu eenmaal niets aan doen maar daar zijn ze voor maar als ik dan me stiefmoeder belt zegt ze ja dat dacht ik al je had zeker aandacht nodig pffff soms vraag je je af wie is er nu gek zij of wij
Paniekaanvallen en CBD Olie