Forum

Hier kun je alles kwijt wat je niet denkt kwijt te kunnen in één van de andere categoriën.

Moderators: Leon, Leap

Door arnold
#63872
hallo iedereen ben eindelijk verhuisd naar duitsland in salzhemmendorf

paniekaanvallen zijn minder voel me stukken beter

vele kennen mij nog wel ik dacht ik laat toch even weten dat ik weer op het forum ben

lieve groeten aan alle bekenden en nieuwkomers

ARNOLD
Door panicme
#63880
Veel geluk daar!
Door jermen
#63881
fijn arnold, in ieder geval dat je paniek wat minder is. Veel succes
Door Pim
#63885
Hoi Arnold,

Wat fijn om te horen dat alles goed is gegaan met de emigratie.
En mijn voorspelling is dus een beetje uitgekomen dat de paniek minder geworden is.
De afleiding doet ons echt goed. Ben trots op je.
Je hebt samen met je vrouw je droom doorgezet.
Ik hoop dat de B&B goed gaat lopen voor je.

Groetjes,
Diana
Door arnold
#63900
dank je diana het gaat beter met me de duitse taal went ook wel nis alleen de frikandellen en kroketten hier de bed en breakfast laat nog even op zich wachten ben druk bezig moet 9 kamers verbouwen ben bang dat ik deze zomer net niet haalt wat betreft verhuur kamers

leuk om weer iets van iedereen te horen

hoe gaat het met jou diana

ik probeer wat vaker op de chat te zijn maar daar is het wel erg stil geworden zeg

lieve groeten van mij :lol: :lol:
Door Pim
#63905
Hoi Arnold,
Ik hoop voor je dat je alles klaar krijgt. Het is bikkelen maar wel leuk lijkt mij.
Ik vind het echt fijn dat jij je weg gevonden hebt.

Met mij gaat het prima. Wel weer een heftige tijd achter de rug. Eerst heftige darmproblemen, zat totaal verstopt, en vorige week ontdekte ik twee knobbels in mijn borst. Ben me echt rot geschrokken. Gelijk dokter en foto's en echo hehad. Zijn cysten, niets kwaadaardigs. Voor een hypochonder als ik een hele opluchting. Over drie maanden controle. De rust komt nu weer terug maar sjeeezzzz wat heb ik het ff slecht gehad.

Maar nu weer verder met genieten van man, kids, hond en het mooie weer.

Succes met de b&b, ik vind het leuk om zo af en toe een update te horen.

Liefs,
Diana
Door Dienepien
#64563
Wow, wat gaaf! Ik lees net dit bericht en kan het zo goed begrijpen! Ik kwam vroeger vaak in Duitsland omdat een deel van mijn familie er woont, en ik heb me er altijd zo prettig gevoeld vanwege die rust en natuur die er nog meer aanwezig is (iig daar waar ik was) en werd er ook rustiger van van binnen. Het is mijn droom er eens te kunnen wonen als ik de paniekaanvallen meer onder de knie heb. Geweldig dat jij dit hebt kunnen waarmaken. Veel geluk!
Door Westlander
#64580
Heb je ook een website van je B&B ?
Door alieen
#66134
Ben sinds 11 jaar weer wezen squashen. Ben net terug en heb nu al spierpijn Crying or Very sad
Zal mogen niet minder zijn ben ik bang maar heb wel weer enorm genoten. Zo'n leuke sport.........voel me alleen wel een oud wijf Laughing Laughing Laughing


______________
-You can easily check out our best quality Testking 1Y0-350 exam dumps Testking you well for the real sterling You can also get success in real exam of www.muih.edu with the quality Palm Beach Atlantic University questions and ccie voice Rasmussen College
Laatst gewijzigd door alieen op 16 dec 2014, 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door muppie
#66290
Hoi Arnold,

Wat een ontzettend goed nieuws!!!!! Fijn dat het beter gaat met je. Succes met de verbouwing en hopelijk kunnen jij en je vrouw snel aan de slag in jullie b&b

Groetjes,
Muppie
Door arnold
#66331
ik wil iedereen bedanken voor de geweldige steun die ik mogen ervaren en ik hoop dat jullie er allemaal weer bovenop komen

ik kan niet iedreen te woord staan omdat ik nog maar weinig op het forum bent
maar soms kan ik het niet laten om toch weer even te zien hoe het met julie gaat

geweldig bedankt

liefs van arnold uit salzhemmendorf
Door arnold
#66332
Westlander schreef:Heb je ook een website van je B&B ?
hoi westlander een website mag ik niet vermelden maar onder mijn berichten staat een www vermeld dan kom je op de website

bedankt
groeten arnold
Door mulder
#66335
Ha Arnold, site ziet er mooi uit hoor, en heel fijn dat je je goed voelt!!!
Door arnold
#66337
dank je wel mulder
Paniekaanvallen en CBD Olie