Forum

Hier kun je alles kwijt wat je niet denkt kwijt te kunnen in één van de andere categoriën.

Moderators: Leon, Leap

#68597
Het forum wordt niet meer onderhouden en 1 van de moderaroren is verdwenen. De enige moderator weet niet hoe hij de spam kan tegenhouden. Ik denk dat het verstandig is deze website op te heffen.
#68599
Nee, het (echt) oude forum is niet meer beschikbaar, sorry!

De enige manier om de spam momenteel 100% tegen te houden is met manuele gebruikersverificatie. Helaas heb ik hier niet de tijd voor en Leon (die dit voorheen deed) is inderdaad niet meer met de site bezig.

Ik wil de site graag zo gebruikersvriendelijk mogelijk houden waardoor ik niet allerlei dingen over hoop haal om te zorgen dat de spammers er niet meer bij kunnen aangezien dit ook een drempel kan worden/zijn voor de normale gebruikers.
#68906
Leap schreef: 03 feb 2020, 09:53 Nee, het (echt) oude forum is niet meer beschikbaar, sorry!
De enige manier om de spam momenteel 100% tegen te houden is met manuele gebruikersverificatie. Helaas heb ik hier niet de tijd voor en Leon (die dit voorheen deed) is inderdaad niet meer met de site bezig.
Ik wil de site graag zo gebruikersvriendelijk mogelijk houden waardoor ik niet allerlei dingen over hoop haal om te zorgen dat de spammers er niet meer bij kunnen aangezien dit ook een drempel kan worden/zijn voor de normale gebruikers.
hoi leap
ga zo door met het onderhouden van de site
jammer dat leon weg is
al je hulp nodig heb hoor ik het graag
mvgr Dennis
Paniekaanvallen en CBD Olie