Forum

Hier kun je alles kwijt wat je niet denkt kwijt te kunnen in één van de andere categoriën.

Moderators: Leon, Leap

Door ILxCAPO
#67107
Hallo iedereen,

Wie herkent dit: Na een intense angstaanval, eens je "state of mind" terug normaal is, krijg je plots heel veel honger...
Misschien een vreemde stelling, maar graag had ik jullie ervaringen hierover. Dit naar aanleiding van persoonlijk onderzoek inzake hormoonhuishouding tijdens en na angstaanvallen.
Door dev
#67114
Hoi ILxCAPO,

Ik heb het zelf niet, de spanning moet bij mij altijd in de loop van een paar uur wegzakken, maar dat je na een aanval honger hebt klinkt niet persé apart. Je bent toch wel hoog intensief bezig en verbrand dus veel energie.

Prettig dat je daarna even kan eten :p Ging mij niet lukken
Door ILxCAPO
#67118
Het is zo één van de dingen die opvallen bij mezelf na een intense angstaanval, honger is mss zelfs zacht uitgedrukt, het is eerder vraatzucht :D

Vandaag na bezoek aan de psychiater, bleek dit alles normaal, mijn lichaam is gewoon uitermate verzwakt en wil na angstaanvallen zichzelf beschermen en vraagt om extra voedingsstoffen, bloedonderzoek zal uitwijzen of er mss een andere onderliggende reden is.
cortisol en adrenaline zijn allicht de boosdoener, wat een miserie toch allemaal. Ach, we komen er wel :)
Paniekaanvallen en CBD Olie