Forum

Hier kun je alles kwijt wat je niet denkt kwijt te kunnen in één van de andere categoriën.

Moderators: Leon, Leap

Door Stressertje
#67911
Beste mede Stressers,

Vandaag was het weer zover de hele dag zo nerveus en gejaagd als een bos uien . Wat tot een Paniekaanval als gevold leidde. Nadat ik mijzelf voor de zoveelste keer bij elkaar had geraapt en de hele dag mijzelf eigenlikk best wel naar voelde. Ben ik eens op youtube gaan zoeken naar iets geruststellends ( ik weet het heel slecht want meestal als je internet opent en opzoek gaat naar iets gerustellends voor je probleem kom je de meest extreme gevallen tegen maar dat even terzijde) ik kwam bij een filmpje uit van een therapeut uit Engeland Harry Barry en die zei op een gegeven moment " waarom zou je bang zijn voor je mechanisme(paniek , aanval , angst) dat er alles aan doet om jou te beschermen ipv je om te brengen ? " Dat zette me aan het denken en een kalmte overviel me direct. Verder zij hij " probeer niet te vechten maar probeer het als comfortabel te zien en probeer vervolgens comfortabel te voelen in je oncomfortabelheid " volgen jullie me nog?

Dit zette mij aan het denken en ik dacht mischien kan ik jullie met deze "back down to earth " woorden ook aan het denken helpen .

Mochten jullie denken van ja hij kan leuk praten zie hier het filmpje https://youtu.be/WopJvACXEQw

Succes allemaal en laten we samen door deze zware tijd in ons leven heen komen!!
Paniekaanvallen en CBD Olie