Forum

Hier kun je alles kwijt wat je niet denkt kwijt te kunnen in één van de andere categoriën.

Moderators: Leon, Leap

Door christinaa
#57621
Ik heb as dinsdag een intelligentie onderzoek bij de psygoloog,ik vroeg me af of dat hier ook iemand is die dit onderzoek ook heeft gehad, en misschien een beetje kunnen vertellen wat het precies inhoudt??
Door Hansie
#57624
Is het een intelligentietest of een persoonlijkheidsonderzoek, dat laatste heb ik gehad. Kreeg je verschillende testjes die je moest maken!
Door christinaa
#57627
@ Hansie het is een intelligentie iq test,de pshygoloog heeft me niet uitgelegd wat het precies in houdt. Krijg deze test omdat de vorige therapieën niet geholpen hebben. Ben nu ook best wel zenuwachtig voor die test,straks bak ik er niks van. Hopelijk komt het goed.
Laatst gewijzigd door christinaa op 27 mei 2013, 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Door arnold
#57633
het is maar een test hoor geen examen je moet je er niet te veel van voorstellen
Door Hansie
#57635
christinaa schreef:@ Hansie het is een intelligentie iq test,de pshygoloog heeft me niet uitgelegd wat het precies in houdt. Krijg deze test omdat de vorige therapieën niet geholpen hebben. Ben nu ook best wel zenuwachtig voor die test,straks bak ik er niks van. Hopelijk komt het goed.
Natuurlijk komt het goed, het is een test, die kun je niet fout doen.
Door christinaa
#57782
Vond sommige dingen van de test nog best moeilijk, kreeg veel vragen waaronder wat hebben een boom en een vlieg met elkaar gemeen? En wat heeft goed en kwaad met elkaar te maken?., ook waren een aantal onderdelen wat op tijd ging. Dinsdag krijg ik de uitslag ben benieuwd. Maar ik moet zeggen was behoorlijk zenuwachtig, ook zit ik in de opbouwfase van de medicatie. En heb dus veel last van de bijwerkingen, waardoor ik me ook niet zo goed kon concentreren.
Door arnold
#57790
wat ik zei het is geen examen je moet gewoon opschrijven wat in je opkomt
je moet er niet zo over nadenken
Paniekaanvallen en CBD Olie