Forum

Hier kun je alles kwijt wat je niet denkt kwijt te kunnen in één van de andere categoriën.

Moderators: Leon, Leap

#59076
Hallo, onderstaande mail kreeg ik van de ADF stichting over lotgenoten avonden. Nou heb ik dit onderwerp een paar keer voorbij zien komen, dus wie weet is het wat voor jullie. Ik heb het bericht gekopieerd, dus je kan je zo niet inschrijven maar het mailadres staat erbij.


lotgenotenbijeenkomsten september - er is nog plaats in de groepen!

Geachte heer/mevrouw,

Zou u graag eens ervaringen uit willen wisselen over uw angst- en/of dwangklachten? Het kan een verademing zijn mensen met dezelfde soort problemen te spreken en erachter te komen dat u niet de enige bent met angst en/of dwang!

Vanaf september starten we op verschillende plaatsen in het land met nieuwe lotgenotenbijeenkomsten (zie tabel onderaan de mail). Er zijn nog plaatsen beschikbaar! Deelnemers tekenen in voor een serie van vijf bijeenkomsten. Ongeveer één avond per maand is er een bijeenkomst. Per serie hebben we een vaste groep deelnemers. Hierna kunnen weer nieuwe mensen instromen. De aanvangs- en eindtijd is doorgaans van 19.30 tot 22.00 uur.

Voor meer informatie kijk op onze website of bel/mail ons. Wilt u zich inschrijven? Klik dan HIER,

vul het inschrijfformulier in en stuur deze naar ons terug. Wij verwelkomen u graag in één van onze groepen!

Heeft u al eerder een mail ontvangen over nieuwe lotgenotenbijeenkomsten in het najaar dan kunt u deze mail als niet verzonden beschouwen.

Met vriendelijke groet,



Genevieve Hillen

Medewerker lotgenotencontact

Website: http://www.adfstichting.nl/DeADFstichti ... noten.aspx

E-mail: lotgenotencontact@adfstichting.nl

Telefoon: 0900-2008711 (€0,35 p.m.)
Paniekaanvallen en CBD Olie